Gjest Gjest_Lille meg_* Skrevet 18. august 2007 #1 Del Skrevet 18. august 2007 Hei! Jeg bruker BH-str 65E/F. I byen jeg bor er det én forretning som fører denne str, og utvalget er ikke akkurat stort i modeller... Noen som har tips til en god nettbutikk? Jeg har prøvd å søke, men får mest bare opp erotikksteder, og jeg vil bare ha en BH!! Jeg har i skrivende stund to bh'er som er gode å ha på. De er nøyaktig like, begge sorte. Kunne tenke meg et par hvite, og et par bh'er for "spesielle anledninger"... Råd? Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 18. august 2007 #2 Del Skrevet 18. august 2007 http://www.bravissimo.com/ Dette er en engelsk kjede som selger masse flotte bh'er. de sender til norge også. men de fleste av disse modellene er også å få kjøpt i norge på undertøysbutikker. Freya er et kjempe flott merke for store pupper. Lykke til med jakten. om du går på en undertøysbutikk så kan de sikkert bestille andre farger, modeller inn de de har inne. har selv fått veldig go hjelp i en liten undertøysbutikk på Melhus utenfor trheim. har en kjempe god sports bh fra godess eller noe lignende. det er innsydd "stål" tråder i vevingen som gjør at den har en enorm støtte og flott form Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nimbus Skrevet 18. august 2007 #3 Del Skrevet 18. august 2007 www.figleaves.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 19. august 2007 #4 Del Skrevet 19. august 2007 Sjekk om det er en Change-butikk eller en La Senza-butikk i byene i nærheten av der du bor. De har et greit utvalg i disse størrelsene, faktisk. Ellers kan du sjekke Underverker.no og se om de har din størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. august 2007 #5 Del Skrevet 19. august 2007 La Senza er veldig bra, og litt billigere enn f.eks bravissimo, selv om bravissimo også er veldig bra. Har de ikke la senza i nærheten kan du kjøpe fra www.lasenza.com. Nå er jo dollaren ganske gunstig også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor Skrevet 19. august 2007 #6 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg anbefaler gjerne www.bravissimo.com jeg også. Godt utvalg og kjapp levering. Eneste som irriterer er den ekstra tollen som kommer i tillegg, for de fleste BH kommer på over 200,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 20. august 2007 #7 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Sjekk om det er en Change-butikk eller en La Senza-butikk i byene i nærheten av der du bor. De har et greit utvalg i disse størrelsene, faktisk. Ellers kan du sjekke Underverker.no og se om de har din størrelse. Jeg bruker 70 FF, og kan ikke handle på Change og La Senza. Mye lekkert der, men de gir ikke samme løft og støtte som fx Freya-BHene gjør. Jeg anbefaler en tur til UK, er superbillig å fly (fort spart inn igjen med det du evt må betale i toll på netthandel og tax-refund i UK), og du kan hamstre opp BHer hos Bravissimo! Endret 20. august 2007 av Bex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lille meg_* Skrevet 20. august 2007 #8 Del Skrevet 20. august 2007 Tusen takk for svar! Jeg har vært innom La Senza, men de fører ikke min størrelse - begynner på 70, og det blir altfor stort. Underverker hadde et heller labert utvalg.. Det er på Change jeg har kjøpt de jeg har nå, men de har bare basismodeller, og det er kjedelig å alltid ha kjedelig undertøy!! Å dra til england hadde vært en ide Men jeg får ikke mulighet før ute i oktober/november... Men hvordan finner jeg ut hvilken størrelse jeg er egentlig? Hva tilsvarer 65 E/F i engelske størrelser? Jeg vil bare bestille med en gang.. Har en sjømann som kommer hjem om et par uker, hadde vært moro å kunne overraske ham! Men må jo finne ut hvilken størrelse jeg har..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lille meg_* Skrevet 20. august 2007 #9 Del Skrevet 20. august 2007 Nå fant jeg kontaktinformasjon til et par av stedene, så jeg ringer dit og hører hvilken størrelse jeg bør ha. Jeg er 66/67 cm under puppene, og 86 cm rundt puppene. Ca. Men jeg fant ikke det i tabellen til bravissimo... Nå ja, jeg ringer dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 20. august 2007 #10 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg bruker 70, og det er 32. Så vil anta at 65 er 30. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 20. august 2007 #11 Del Skrevet 20. august 2007 sjekk ut http://www.brastop.com/acatalog/ . Litt varierende utvalg, men bra priser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 20. august 2007 #12 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg bruker 65 G (30 G) og handler fra Bravissimo sine nettsider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #13 Del Skrevet 20. august 2007 Du skal ha 30 F tenker jeg. Jeg har hørt at engelske str er en str mindre i cupen enn norske, men vet ikke sikkert for min BHstr finnes ikke i noen norske modeller.. På bravissimo i london er det VERDENS BESTE BH service! Mange kunder, så hvis du trenger hjelp med BHtilpasning så bør du ringe butikken på forhånd for å slippe å vente der. Og det er ikke mange BHer du trenger for å spare inn flybilletten. Jeg må også si meg enig i at LaSenza og Change sine BHer ikke kan måle seg med støtte og comfort som du får fra bla bravissimo sine BHer. Men det holder i massevis for de fleste, men ikke for mange av oss med større pupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sans Skrevet 20. august 2007 #14 Del Skrevet 20. august 2007 Heia, trådstarter her - har registrert meg nå. Jeg snakket med en hyggelig dame i sted som sa jeg skulle ha 30 E eller F. Hvis cupen er litt mindre i engelske str, så kanskje jeg skal satse på F? Uansett, tur til London sier jeg ja takk til. Får se om jeg får med meg sjømannen på en liten weekendtur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå