Gjest Gjest_Laila_* Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Når man skriver navn, emnetittel og emnebeskrivelse her, kommer det man har skrevet før opp, hvis man trykker venstre musetast to ganger. Er det mulig å slette?
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Slutt å trykk dobbelt? Som gjest kan du hvertfall ikke redigere noe. Som innlogget bruker kan du redigere innleggene dine, men tror ikke de kan slettes.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Slutt å trykk dobbelt? Som gjest kan du hvertfall ikke redigere noe. Som innlogget bruker kan du redigere innleggene dine, men tror ikke de kan slettes. Jeg mener når jeg skal skrive nytt innlegg her... Hvis brukernavnet jeg bruker starter med S så kommer det opp et ord som også starter med S. Vi er flere som bruker denne dataen, og dette forumet, vil ikke alltid at andre skal lese det jeg skriver. Noe de fort kan hvis de ser emnene og navnene jeg har lagt inn her. Hvis man trykker to ganger der man skal skrive bekreftelseskoden, kommer det opp en liste over alle kodene man har brukt før f.eks...
Gjest Solsikke Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Hvis du har Internet Explorer: Høyreklikk på ikonet, gå inn på egenskaper for internett, generelt, leserlogg -> slett. Jeg tror det skal fikse det.
Gjest Mysticgirl Skrevet 21. august 2007 #8 Skrevet 21. august 2007 hvordan slår man av den da? Gå inn på verktøy i internett eksplorer, så på alternativ for internett. Så på innhold,så på autofullfør innstillingene,fjern hakene i rutene og trykk på ok. Problemet løst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå