Gå til innhold

til dere med katter og kattemøbbler.

Anbefalte innlegg

Gjest TaraTarantell
Skrevet

bikkja mi har en sånn seng. LINK!! hun brukern titt og ofte selv om den passa hu bedre når hu var yngre.

bruker kattene dere kattemøbblene dere har til dem?

jeg har lyst på en sånn til kattene men bruker dem dem da? LINK!

Videoannonse
Annonse
Gjest ¤bella¤
Skrevet

Nå har jeg ikke hatt en slik du liker til, men vi hadde et stort lekestativ, hvor det også var mulighet for å ligge. Det brukte kattene hele tiden.

Skrevet

Vi har to kattemøbler, ett klatrestativ med en liten "hule" nederst og en katteseng (med tak og vegger). Klatrestativet brukes flittig, mest til å klores på, men det hender den eldste katten gjemmer seg i hulen om hun vil være i fred. Sengen ble brukt en del det første året, men etter det har den bare stått der. Synes vel egentlig kattemøbler er litt bortkastet, det er jo så mange andre spennende steder å være for dem. :)

Skrevet

Jeg fikk en gang to kurver - en kattekurv og en hundekurv. Det endte med at jeg kastet kattekurven, for kattene overså den elegant - selv med myke tepper og pledd i den. Hannkatten la seg i blandt i hundekurven, da. ;)

Skrevet

Jada. Selv om han også er ute om dagene elsker han kattemøbelet sitt. Herjer ofte rundt på det, eller sover på den øverste hylla. Det selges til ca 1.500 kr på nettet og i butikk, men jeg kjøpte det til 500 kr. på Ellos. (Nettbutikk) Anbefales!

Trodde ikke han ville komme til å bruke det, men er gledelig overrasket. Forresten fint å se på ogå.

Skrevet

Jeg har også en stor klore ting til mine puser! Den har en hule på toppen og begge guttene sover ofte der oppe! Den er også en perfekt gjemmeplass dersom vi har besøk og de ønsker full oversikt over det som skjer i stuen uten å være midt inne i det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...