Gjest Borghild Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Noen som har prøvd Virtuose fra Lancome? Skal gi ekstremt buede vipper.
Gjest nextlife Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Min favoritt har lenge vært "hypnose, men fikke en liten prøvemascara med Viritouse, og vettu hva, den funket Vippene ble, om ikke ekstremt buet, så adskillig mer enn vanlig
Lund Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Noen som har prøvd Virtuose fra Lancome? Skal gi ekstremt buede vipper. jA,KJØPE DEN I DAG
Gjest Borghild Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Har du prøvd den enda? Bra? Lancome pleier jo å være rå på mascaraer. Også lyst å prøce den andre nye, cils design.
Gjest Alou Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Lancome skuffer aldri når det gjelder maskara!
Lund Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Har du prøvd den enda? Bra? Lancome pleier jo å være rå på mascaraer. Også lyst å prøce den andre nye, cils design. Jeg er ganske fornøyd,som alltid av det merke!
Gjest Thelma :-) Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 Jeg bruker Extreme fra Lancome - men hvis denne nye funker, så skal jeg jammen kjøpe meg den neste gang.
Lund Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 Jeg bruker Extreme fra Lancome - men hvis denne nye funker, så skal jeg jammen kjøpe meg den neste gang. Den er kjempe bra!løp å kjøp
trulta_ Skrevet 19. august 2007 #9 Skrevet 19. august 2007 Til deg/dere som har prøvd denne, ble du svart under øynene av den? Sliter litt med at jeg blir litt svart under øynene. Har lyst på en som jeg ikke blir det av.
Lund Skrevet 19. august 2007 #10 Skrevet 19. august 2007 Til deg/dere som har prøvd denne, ble du svart under øynene av den? Sliter litt med at jeg blir litt svart under øynene. Har lyst på en som jeg ikke blir det av. Blir ikke svart under øynene
trulta_ Skrevet 25. august 2007 #12 Skrevet 25. august 2007 Var i byen i går, men de hadde den ikke. Har den bare kommet til de store byene i Norge? Noen som vet det??
Gjest Blanca Skrevet 25. august 2007 #14 Skrevet 25. august 2007 Jeg fikk en miniutgave av denne i går, og har fått testet den ut. Jeg har rette vipper, men denne buer vippene like bra som om jeg skulle brukt en vippetang. Konsistensen er litt tørr, men jeg har ikke opplevd noe dryssing. Den er lett å legge uten klumper, fargen er sort og fin, vippene får både fylde, lengde og bøy. Jeg har prøvd mange maskaraer, og denne ligger foreløpig i øvre sjikt hos meg .
Lund Skrevet 26. august 2007 #15 Skrevet 26. august 2007 Jeg fikk en miniutgave av denne i går, og har fått testet den ut. Jeg har rette vipper, men denne buer vippene like bra som om jeg skulle brukt en vippetang. Konsistensen er litt tørr, men jeg har ikke opplevd noe dryssing. Den er lett å legge uten klumper, fargen er sort og fin, vippene får både fylde, lengde og bøy. Jeg har prøvd mange maskaraer, og denne ligger foreløpig i øvre sjikt hos meg . Kjempe fint du likte den,jeg skal ha den til bryllupet mitt om 5 dager :juhu:
Rainbow Brite Skrevet 3. september 2007 #16 Skrevet 3. september 2007 (endret) Jeg ble så glad for denne tråden! Lancome hadde en mascara før i tiden, med bøyd kost som jeg sverget til. Den sluttet de å føre (som med alle bra ting.. ), og arvtageren jeg har brukt i en del år (Flextencils) har ikke imponert meg noe videre. Så jeg ble veldig glad da jeg kom over denne tråden og fant ut at de har begynt å føre med bøyd kost igjen!!! Jeg løp selvfølgelig rett ut døra og kjøpte. Tok den på og gikk bort til mannen min og spurte hva han synes om den nye mascaraen min (som om han kom til å se forskjell... ). Men det gjorde ham!! "WOW, for noen øyevipper!!!" utbrøt ham! Så nå er det best for Lancome at de ikke slutter med den igjen, hvis ikke må jeg kjøpe en kartong!! Lund: Gratulerer som kone! Endret 3. september 2007 av Rainbow Brite
Karamba Skrevet 3. september 2007 #18 Skrevet 3. september 2007 Nå ble jeg nysjerrig! Tror jeg også må teste den ut...
Gjest Borghild Skrevet 4. september 2007 #19 Skrevet 4. september 2007 Fikk en prøve på den i posten og den er fantastisk! Må ha! Som om ikke jeg har nok mascaraer fra før! Huff, huff. Hehe
Gulltopp Skrevet 4. september 2007 #20 Skrevet 4. september 2007 Da blir det denne neste gang på meg og! Det beste er at jeg skal ut å reise snart, så da kan jeg kjøpe den på Tax Free!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå