Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Borghild
Skrevet

Noen som har prøvd Virtuose fra Lancome? Skal gi ekstremt buede vipper.

Gjest nextlife
Skrevet

Min favoritt har lenge vært "hypnose, men fikke en liten prøvemascara med Viritouse, og vettu hva, den funket :ler:

Vippene ble, om ikke ekstremt buet, så adskillig mer enn vanlig :lur:

Skrevet
Noen som har prøvd Virtuose fra Lancome? Skal gi ekstremt buede vipper.

jA,KJØPE DEN I DAG

Gjest Borghild
Skrevet

Har du prøvd den enda? Bra? Lancome pleier jo å være rå på mascaraer. Også lyst å prøce den andre nye, cils design.

Skrevet

Lancome skuffer aldri når det gjelder maskara!

Skrevet
Har du prøvd den enda? Bra? Lancome pleier jo å være rå på mascaraer. Også lyst å prøce den andre nye, cils design.

Jeg er ganske fornøyd,som alltid av det merke!

Gjest Thelma :-)
Skrevet

Jeg bruker Extreme fra Lancome - men hvis denne nye funker, så skal jeg jammen kjøpe meg den neste gang.

Skrevet
Jeg bruker Extreme fra Lancome - men hvis denne nye funker, så skal jeg jammen kjøpe meg den neste gang.

Den er kjempe bra!løp å kjøp :fnise:

Skrevet

Til deg/dere som har prøvd denne, ble du svart under øynene av den? Sliter litt med at jeg blir litt svart under øynene. Har lyst på en som jeg ikke blir det av.

Skrevet
Til deg/dere som har prøvd denne, ble du svart under øynene av den? Sliter litt med at jeg blir litt svart under øynene. Har lyst på en som jeg ikke blir det av.

Blir ikke svart under øynene :)

Skrevet

Var i byen i går, men de hadde den ikke. Har den bare kommet til de store byene i Norge? Noen som vet det??

Skrevet

Har den kommet i vannfast også?

Skrevet

Jeg fikk en miniutgave av denne i går, og har fått testet den ut. Jeg har rette vipper, men denne buer vippene like bra som om jeg skulle brukt en vippetang. Konsistensen er litt tørr, men jeg har ikke opplevd noe dryssing. Den er lett å legge uten klumper, fargen er sort og fin, vippene får både fylde, lengde og bøy.

Jeg har prøvd mange maskaraer, og denne ligger foreløpig i øvre sjikt hos meg :).

Skrevet
Jeg fikk en miniutgave av denne i går, og har fått testet den ut. Jeg har rette vipper, men denne buer vippene like bra som om jeg skulle brukt en vippetang. Konsistensen er litt tørr, men jeg har ikke opplevd noe dryssing. Den er lett å legge uten klumper, fargen er sort og fin, vippene får både fylde, lengde og bøy.

Jeg har prøvd mange maskaraer, og denne ligger foreløpig i øvre sjikt hos meg :).

Kjempe fint du likte den,jeg skal ha den til bryllupet mitt om 5 dager :sol: :juhu: :hoppe::bryllup:

Skrevet (endret)

Jeg ble så glad for denne tråden! Lancome hadde en mascara før i tiden, med bøyd kost som jeg sverget til. Den sluttet de å føre (som med alle bra ting.. :roll: ), og arvtageren jeg har brukt i en del år (Flextencils) har ikke imponert meg noe videre.

Så jeg ble veldig glad da jeg kom over denne tråden og fant ut at de har begynt å føre med bøyd kost igjen!!! :hoppe: Jeg løp selvfølgelig rett ut døra og kjøpte. Tok den på og gikk bort til mannen min og spurte hva han synes om den nye mascaraen min (som om han kom til å se forskjell... :ler: ). Men det gjorde ham!! "WOW, for noen øyevipper!!!" utbrøt ham! :fnise::sexy:

Så nå er det best for Lancome at de ikke slutter med den igjen, hvis ikke må jeg kjøpe en kartong!! :legrine:

Lund: Gratulerer som kone! :klem:

Endret av Rainbow Brite
Skrevet

Nå ble jeg nysjerrig! Tror jeg også må teste den ut... :)

Gjest Borghild
Skrevet

Fikk en prøve på den i posten og den er fantastisk! Må ha! Som om ikke jeg har nok mascaraer fra før! Huff, huff. Hehe :sminkedokke:

Skrevet

Da blir det denne neste gang på meg og!

Det beste er at jeg skal ut å reise snart, så da kan jeg kjøpe den på Tax Free!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...