Gjest Gjest Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Jeg er jo super happy! Har i dag kjøpt mineralsminke +++ fra Glominerals på e-bay, og det ble superbillig. Fikk følgende for kun 530 norske kroner inkl. frakt.: 1 stk. Glominerals loos base, medium beige 1. stk. Glominerals øyenskygge 1 stk. ultra brush 1 stk. lipgloss I tillegg trenger jeg ikke betale tax fordi det blir sendt som gave.... Ble i go`humør av dette gitt:) Kan ikke vente til pakken kommer i posten. Hilsen solstrålen i dag!
kitekatt Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Jeg er jo super happy! Har i dag kjøpt mineralsminke +++ fra Glominerals på e-bay, og det ble superbillig. Fikk følgende for kun 530 norske kroner inkl. frakt.: 1 stk. Glominerals loos base, medium beige 1. stk. Glominerals øyenskygge 1 stk. ultra brush 1 stk. lipgloss I tillegg trenger jeg ikke betale tax fordi det blir sendt som gave.... Ble i go`humør av dette gitt:) Kan ikke vente til pakken kommer i posten. Hilsen solstrålen i dag! Har du link til selgeren?
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Navnet på selgeren er : beauty_withinn Ha en strålende kveld Hilsen solstrålen! :ler:
Umuriel Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Jepp, jeg kjøpte selv den løse foundationen for ett år siden for 100 NOK inkl porto.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Her kommer linken til selgeren: http://stores.ebay.com/Beauty-Within Klemz solstrålen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå