Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #1 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg er en som ikke bruker stringtruser, men vil gjerne, fordi jeg synes det er finere enn mine praktiske heldekkende bomullstruser:-) Men jeg klarer ikke venne meg til de!! Er det bare en tilvenningssak, eller synes alle de er behagelige fra første dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 2. april 2002 #2 Del Skrevet 2. april 2002 Husker første gang jeg kjøpte meg G-streng truse..... Tok den på og følte meg sexy i den lille truse saken.... Så etter jeg hadde gått med den i et par timer og holdt på å skrike for det klødde sånn på baken og gnagde.... Trodde jeg skulle bli galen..... No fem år senere er det det eneste jeg klarer å gå med... Så ja det er en vane sak og du kommer ikke til å angre at du gikk igjennom de dagene det tar for å bli vandt med å ha en tykk trå mellom rumpeballene...... *S*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #3 Del Skrevet 2. april 2002 sikkert en smaksak, man venner seg kanskje til det? Jeg klarer ikke å gå med annet, string er det eneste som er behagelig, men det kommer jo veldig ann på hvordan den er da, kjøp en myk en, noen er virkelig skarpe og helt grusomme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussilago Skrevet 2. april 2002 #4 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg bruker heller ikke annet. Bare pass på at du ikke kjøper for små str. Da kryper de langt inn i bakenden og det er veldig ubehagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #5 Del Skrevet 2. april 2002 jeg synes stringtruser er helt grusomme, kjøpt en del forskjellige for å prøve å finne en som passer, men det er ikke behagelig og dessuten ser det helt grusomt ut på meg. foretrekker svære, løse bomullsunderbukser som går fra navlen ned til toppen av lårene, deilig å gå med og holder seg på plass. og så kommer trusekanten under rumpa, som gjør at den som regel ikke synes. og vil jeg absolutt ikke ha noen trusekant går jeg bare uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 3. april 2002 #6 Del Skrevet 3. april 2002 Jeg bruker kun stringtruser, legger ikke merke til noe lengre. De første dagene var det kanskje litt rart, men ikke verre enn de nysgjerrige pansertrusene Jeg kjøper alltid en størrelse mindre i string, synes de sitter bedre da.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #7 Del Skrevet 3. april 2002 Vel, nå går jeg og trener som bare det. Har faktisk hatt den på meg i tre timer! (ny rekord) Men jeg må liksom gå og dra den ut hele tiden... Jeg er jammen glad jeg har fri i dag:-) Men jeg føler meg veldig fin da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tove Skrevet 3. april 2002 #8 Del Skrevet 3. april 2002 jeg hadde ikke noe problem med det. Syns fra første stund at de var bedre enn de andre trusene... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #9 Del Skrevet 3. april 2002 Hvordan klarer dere å trene med stringtruser? Det klarer absolutt ikke jeg, da må jeg ha en som sitter godt og ikke som er nysgjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 3. april 2002 #10 Del Skrevet 3. april 2002 Jeg trener bestandig med string, det går utmerket. Poenget med string er jo at de IKKE er nysgjerrige? Eller, det er iallefall slik de skal være, i motsetning til truser, der det er masse stoff som "leker" string. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemor Skrevet 3. april 2002 #11 Del Skrevet 3. april 2002 Jo... jeg kjenner meg igjenn. Jeg har kjøpt flere typer string, men jeg klarer ikke å venne meg til dem. Går hele tiden å drar den der stikken ut av r###...blir sprø! Men jeg liker ikke truser som dekker hele rompa, de må være smal bake. Prøvde meg på boxershorts også....men.. men, ble ikke "sånn" helt fornøyd med den heller. Hilsen lillemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslemor Skrevet 3. april 2002 #12 Del Skrevet 3. april 2002 Jeg går bare med string jeg. Føler meg mere sexy da, og så er jeg ikke så veldig lysten på å få rompa mi delt i fire av pansertruser! Men det er meg da! Tøft nick forresten lillemor Trener med string også, men de ER litt ekle å trene med.. Men jeg er tåpelig forfengelig så jeg vil ikke trene i no annet. (bukse da ) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
olefine Skrevet 3. april 2002 #13 Del Skrevet 3. april 2002 Lindex har et trusemerke som heter Sportline og du får kjøpt både string og vanlige truser i det merket. Selges i 2 pk til en rimelig penge. De er veldig behagelig og slitesterke. Min favoritt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 4. april 2002 #14 Del Skrevet 4. april 2002 heisann Bruker bare stringtruser,men noen er bedre enn andre......og JA det er en vanesak! De mest behagelige jeg kan ha på er de hvite som kommer i 3-pack fra H&M. Ikke så sexy kanskje,men jeg merker jo ikke at jeg går med dem! Annbefales! klemmer fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotta Skrevet 5. april 2002 #15 Del Skrevet 5. april 2002 String truser vil jeg si er en vanesak! Men det er viktig å finne noen man liker, de må ikke være for brede i ''stringen''. Jeg kjøper stort sett bare undertøy på H&M, og er veldig fornøyd med det. Synes ikke det er ubehagelig å trene med. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 5. april 2002 #16 Del Skrevet 5. april 2002 Stringtruser er mer behagelige! Det er ikke så lenge siden jeg begynte å "trene" på å bruke de. Jeg angrer ikke på at jeg gikk gjennom de første dagene, hvor de ikke var så behagelige. Så anonym, bare tren videre du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 5. april 2002 #17 Del Skrevet 5. april 2002 Jeg sverger også til string Bruker vanlige truser kun om natten når jeg har mensen, for da må jeg jo nesten... Kan i grunnen ikke huske om jeg syntes det var ubehagelig i begynnelsen, for det er så lenge siden jeg begynte å bruke dem, men jeg går ut i fra at det er som de andre her har sagt: En vanesak.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loretta Skrevet 6. april 2002 #18 Del Skrevet 6. april 2002 Det er helt klart en vanesak! I begynnelsen er det helt forferdelig, det gnager, stikker og stort sett alt er så ubehagelig som det går an å få blitt. før hadde jeg ingen, nå har jeg nesten bare stringtruser. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svima Skrevet 6. april 2002 #19 Del Skrevet 6. april 2002 fikk et par til jul, men etter en dag med ubehag gidder jeg ikke mer. synes ikke de er så fine at jeg tar meg det bryet. godt å se at det er andre som sliter, trodde jeg var helt unormal som ikke fikset å gå med dem siden mange gjør det nu til dags. men de holdt nok ut lenger enn meg da.. *komfortabel hilsen*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest perle Skrevet 7. april 2002 #20 Del Skrevet 7. april 2002 Jeg bruker også kun stringtruser nå. For meg er de mye bedre enn vanlige truser, for av en eller annen grunn har jeg ennå ikke klart å finne en vanlig truse (ikke string) som ikke kryper inn iløpet av den første haltimen jeg har den på... Kanskje min bak det er noe galt med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå