kitekatt Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 (endret) Jeg ble sminket på utdrikningslaget mitt, og likte så godt fargen på leppestiften. Hun blandet vel egentlig to stykker, men jeg fikk aldri med meg hvilke det var. jeg har en HAUG med lipglosser o.l. men finner liksom ikke helt den fargen. Noen som har noen tips til meg? Bilde HER Edit: Kan det være noe sånt? eller sånn? eller sånn? jeg er virkelig ikke flink med farger, det er derfor jeg alltid kjøpe rfeil..de blir alltid for rosa..så jeg trenger deres øyne litt..hehe. Kanskje dere har andre tips, eller kan fortelle meg om jeg er helt på bærtur Endret 19. august 2007 av kitekatt
Parfumfreek Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Den første og siste tror jeg blir for blass til deg. Nr 2 ser bedre ut! Pen farge, men du skulle ikke hatt noe med litt mer vinrød da? Ikke så mørk/sterk, men litt transparent (ev gloss)
Gjest lillebøll Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Ikke så rosa, mer rødbrun. Ikke nummer tre, kanskje nummer to.
kitekatt Skrevet 18. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2007 (endret) Den første og siste tror jeg blir for blass til deg. Nr 2 ser bedre ut! Pen farge, men du skulle ikke hatt noe med litt mer vinrød da? Ikke så mørk/sterk, men litt transparent (ev gloss) sånn? (redd den er litt mørk) Denne var også fin, men er vel for rosa den og Endret 18. august 2007 av kitekatt
Gjest lillebøll Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 eller sånn? (redd den er litt mørk) Tror faktisk mest på denne.
kitekatt Skrevet 18. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. august 2007 (endret) Tror faktisk mest på denne. mm....tror det jeg og...men den ser veeeldig mørk ut...får prøve den, hvis den ikke er så sterk i fargen, kan det nok være noe sånt ja. Har jeg for mørk leppestift, ser jeg ut som et spøkelse som har tryna i et syltetøyglass...ikke fint, derfor ble jeg overrasket når hun hadde på meg såpass mye farge på leppene, så ble det bra Har aldri kledd leppestift før Hva med sånt noe da? Noen ganger tror jeg at jeg er fargeblind...er like håpløs med interiør...men det er visst bare menn som kan være det *ler og rister på hodet* jaja... Flott med denne hjelpen, skal på taxfree snart og vil ha med meg en liste, for jeg vet jeg ikke får mye tid til å titte (mann, unge og svigers på slep ) hehe Endret 18. august 2007 av kitekatt
Parfumfreek Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 Hm, ikke lett nei. Jeg også sliter med å finne rett farge. Jeg forstår hva du mener når den er for mørk - jeg ser likedan ut. Men til deg, har jeg troen på noe sånt: ( "dus vinrød") http://us.strawberrynet.com/productDetail....92&goChar=C Eller denne: http://us.strawberrynet.com/productDetail....95&goChar=C
Gjest Alou Skrevet 18. august 2007 #8 Skrevet 18. august 2007 sånn? (redd den er litt mørk) Men den virket jo litt matt i forhold til leppene du ønsket deg? Men du kan jo bruke en (klar) gloss over.
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 18. august 2007 #9 Skrevet 18. august 2007 Jeg tror jeg skjønner hvilken type farve du er ute etter....har lett selv en gang i tiden. Så jeg har hatt den glossen fra Dior, den er fin så den må du sjekke nermere. Jeg har et annet tips om en kjempefin lebestift fra Dior, den heter Rose Projecteur (navnet er litt misvisende), nr er 454, den er knallfin synes jeg. Å jeg kler heller ikke for mørke farver.
Gjest Alou Skrevet 18. august 2007 #10 Skrevet 18. august 2007 Hva med sånt noe da? Jeg så ikke denne før nå; denne var fin. Fin shimret også.
kitekatt Skrevet 18. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 18. august 2007 Hm, ikke lett nei. Jeg også sliter med å finne rett farge. Jeg forstår hva du mener når den er for mørk - jeg ser likedan ut. Men til deg, har jeg troen på noe sånt: ( "dus vinrød") http://us.strawberrynet.com/productDetail....92&goChar=C Eller denne: http://us.strawberrynet.com/productDetail....95&goChar=C Den siste kanskje ja...skriver den på listen min Den første r det for mye blått i, da ser jeg bare frossen ut i ansiktet Alou: det var det hun som sminket meg gjorde. hadde på en leppestift, så en lys rosa gloss over. Husker jeg ble veldig overrasket, men det ble bra Hva tror dere om den siste linken jeg la ut, fra Estee Lauder?
kitekatt Skrevet 18. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 18. august 2007 (endret) Her skriver man samtidig, ja Chanell: skal sjekke ut den fra Dior dette hjelper MYE! Endret 18. august 2007 av kitekatt
Parfumfreek Skrevet 18. august 2007 #13 Skrevet 18. august 2007 Den siste kanskje ja...skriver den på listen min Den første r det for mye blått i, da ser jeg bare frossen ut i ansiktet Alou: det var det hun som sminket meg gjorde. hadde på en leppestift, så en lys rosa gloss over. Husker jeg ble veldig overrasket, men det ble bra Hva tror dere om den siste linken jeg la ut, fra Estee Lauder? Den så litt rar ut - masse farge og lite gloss (hvis ikke bildet juger da) Men jeg tror iallefall du kan satse på en leppestift som har litt mørk farge, og ha en lys gloss over
Gjest Alou Skrevet 18. august 2007 #14 Skrevet 18. august 2007 Jeg har en lipstick fra Estee Lauder. Den lukter kjeme godt og sitter lenge, samtidig som den har en fin shine i seg. Jeg har ikke lik farge som deg, men kanskje det kunne vært noe å titte på lipstick fra det merket? Den ser veldig glossy ut på leppene, så da slipper du både stift og gloss. Skjønner forresten problematikken din; det er vanskelig å finne ut riktig farge - særlig hvis man kun ser på bilder. Enda når man ser stiften i butikken så er det vanskelig å bedømme hvordan den blir på. Men nå har du jo mange fine forslag å teste ut...
kitekatt Skrevet 18. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 18. august 2007 Jeg har en lipstick fra Estee Lauder. Den lukter kjeme godt og sitter lenge, samtidig som den har en fin shine i seg. Jeg har ikke lik farge som deg, men kanskje det kunne vært noe å titte på lipstick fra det merket? Den ser veldig glossy ut på leppene, så da slipper du både stift og gloss. Skjønner forresten problematikken din; det er vanskelig å finne ut riktig farge - særlig hvis man kun ser på bilder. Enda når man ser stiften i butikken så er det vanskelig å bedømme hvordan den blir på. Men nå har du jo mange fine forslag å teste ut... Hvilken lipstick er det da? Det er så mange forskjellige. Ligger den på SN kanskje? Ja det er et helvete. Og jeg like rikke å prøve de på leppene i butikken (fysja!), og bare på hånden blir liksom ikke det samme. Så jeg bommer alltid litt....alltid for rosa, fersken, for mørke etc
Parfumfreek Skrevet 18. august 2007 #16 Skrevet 18. august 2007 Jeg liker også de leppestiftene som har litt gloss-shine - de har som regel ikke så hard farge heller
Gjest Alou Skrevet 18. august 2007 #17 Skrevet 18. august 2007 Hvilken lipstick er det da? Det er så mange forskjellige. Ligger den på SN kanskje? Skal vi se; den heter Pure Color Lip Vinyl Gloss Stick. Jeg har fargen 501 som ser helt hvit ut, men på leppene blir den som en fin nesten gjennomsiktig gloss. Og lukten er bare himmelsk.
Lola83 Skrevet 18. august 2007 #18 Skrevet 18. august 2007 Jeg ble sminket på utdrikningslaget mitt, og likte så godt fargen på leppestiften. Hun blandet vel egentlig to stykker, men jeg fikk aldri med meg hvilke det var. jeg har en HAUG med lipglosser o.l. men finner liksom ikke helt den fargen. Noen som har noen tips til meg? Bilde Her Edit: Kan det være noe sånt? eller sånn? eller sånn? jeg er virkelig ikke flink med farger, det er derfor jeg alltid kjøpe rfeil..de blir alltid for rosa..så jeg trenger deres øyne litt..hehe. Kanskje dere har andre tips, eller kan fortelle meg om jeg er helt på bærtur Fint bilde av deg Prøv om du finner en leppestift/gloss i farven chestnut med littegranne rødt i kanskje?! For meg så den brunrød ut ser du...med blank gloss over.. Hva med en fra Chanel? http://www.chanel.com/fb/um.php?la=en-as&a...hanel/chanel-um
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2007 #19 Skrevet 18. august 2007 Hvis det er du som er på bildet, ts, så er du veldig pen.
kitekatt Skrevet 18. august 2007 Forfatter #20 Skrevet 18. august 2007 (endret) Hvis det er du som er på bildet, ts, så er du veldig pen. Tusen takk, det var pent sagt De er flinke på Oslo bli ny studio, ja det er vel ikke akkurat slik jeg ser ut til daglig...hehehe Endret 19. august 2007 av kitekatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå