Gjest Gjest Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Hei, HVa synes dere om de to parfymene til Prada ? Begge to er firkantede litt avlange flasker. Begge gjennomsiktig Den ene er innholdet litt gulaktig mens den andre er innholdet lys rosa. Jeg ar kjøpt meg den med gulaktig innhold. Den er litt type kveldsparfyme synes jeg og den lukter "varmt og rundt " etter en times tid. Jeg vurderer og kjøpe den med lys rosa innhold også. Hva synes dere jenter om disse parfymene ????
venus* Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Jeg elsker begge! Akkurat nå liker jeg den lilla bedre - Prada Tendre. Den er ikke så sterk som den orginale, gule. Du burde lukte på den lilla også.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Er det en lilla, en rosa og en gul altså ???
venus* Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Er det en lilla, en rosa og en gul altså ??? Nei, det er bare to. Men Tendre er ikke så rosa etter mitt syn, mer lilla.
ehv61 Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Synes den er helt nydelig.Har bare den som heter Prada.
Parfumfreek Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 Hvordan er lukten på de? Jeg synes de kan minne litt om Shalimar fra Guerlain
Rosenrød Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 Jeg har også den som heter Prada. Liker den kjempegodt, men det er definitivt en kveldsparfyme.
Gjest Miss.Chanel Skrevet 19. august 2007 #9 Skrevet 19. august 2007 http://www.basenotes.net/ID10212700.html noen som kan hjelpe meg å finne ut hvordan denne ser ut? ps: parfumefreek, hvordan er denne mener du?
Parfumfreek Skrevet 19. august 2007 #10 Skrevet 19. august 2007 http://www.basenotes.net/ID10212700.html noen som kan hjelpe meg å finne ut hvordan denne ser ut? ps: parfumefreek, hvordan er denne mener du? Linken fra basenotes er den vanlige Prada. Det står "new" av en eller annen grunn, men det er den vanlige. Basenotes er forøvrig et forum jeg benytter meg endel av. Jeg har ingen av Prada duftene, men synes de er skikkelig elegante flotte dufter, men som andre har nevnt her - egner seg aller best til selskap og flotte klær. Jeg skulle ønske jeg kunne bruke dem, men de er for heftig for meg. Jeg hadde nok valgt Prada Tendre, og sprayet den bak knærne. Jeg har det på samme måten med Shalimar - synes den er noe av det beste, men klarer ikke å bruke den. Kan iallefall ikke ha den på halsen - helst bak knærne. Jeg bruker Shalimar Light, men må være forsiktig med den også. Prada og Shalimar har mye til felles
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå