Gjest Gjest_Happy_* Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Jeg er nettopp ute av et dødfødt samboerforhold, vi var sammen i 2,5 år, men hadde et seksuelt forhold i tilsammen 3 år. Sex'en var god det første halve året, så mistet han interessen og begynte å kjøre tøm og røm... Med andre ord har jeg ikke blitt tilfredsstilt siden før jeg ble sammen med eksen, og det vil jo da si 3,5 år. Men nå har jeg truffet noen!! Vi har ikke hatt sex fullt ut ennå, bare kosing og klining og klåing Allikevel har jeg ikke følt meg så tilfredsstilt på årevis! Han "nekter" meg å ikke prioritere meg. Og gir jeg ham noe, gir han meg tilbake. Og det er bare så herlig!! Det er som å våkne etter en lang dvale! Jeg har gått i flere år nå og følt meg lite attraktiv og kvinnelig, og han har bare dratt kvinnen i meg fram. Jeg vet ikke om det noen gang blir mer enn sex mellom oss, jeg har en følelse av at jeg kommer til å ønske mer, i og med at han gir så mye av seg selv helt uten forbehold... Men alt til sin tid, vi har ikke diskutert det, og jeg må bare nyte det så lenge det varer. Og jeg nyter det til fulle! Det kribler i hver krik og krok av kroppen, og jeg kjenner hele meg blomstre! Måtte bare si det til noen. Forholdet vårt er litt "hemmelig" - vi har mange felles venner og foreløpig vil vi holde det vi har mellom oss. Og hvis det aldri blir mer enn sex er det like greit. Det er så godt å høre noen fortelle meg hvor fantastisk jeg er. Hvor deilig jeg er. Og kjenne det samme tilbake.
Akila Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 kjempedeilig!! Nyt det! Livet er for kort til å sitte med en man føler man visner bort med. Forstår veldig godt at du føler deg levende igjen :rødme:
Eyore Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Koselig at du er så glad, kjekt å lese om det. Nyt det
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Enkelte menn har den fine evnen at de får frem kvinnen i kvinnen! :rødme: Når kvinner opplever slike menn forstår de hvor trege og kjedelige ex'ene har vært - og alt de har gått glipp av.
ToveM Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Nyt den gode følelsen, og lykke til videre i forholdet
Gjest Gjest_Happy_* Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Når kvinner opplever slike menn forstår de hvor trege og kjedelige ex'ene har vært - og alt de har gått glipp av. Nettopp! Huff, jeg håper jeg ikke faller for fyren, for han er vanskelig å matche. Men hvordan i alle dager skal jeg kunne unngå å falle for en som vekker meg til live bare ved å se på meg??? *Bobler i magen og kribler i bena* Sukk... Takk for lykkeønskinger. Jeg er så glad at jeg bare måtte dele det med noen. Så herlig det er å være meg for tiden! Så herlig!
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 he he det bobler og kribler i meg også, har det nok på samme måte som deg, har truffet en gammel flamme....og han liker meg! yuhuu! det er bare det at det er vondt og godt på samme tid, det blir liksom for mye for meg, rett og slett, aner ikke hva jeg skal gjløre....
Gjest Gjest_happy_* Skrevet 20. august 2007 #9 Skrevet 20. august 2007 I går gikk vi "hele veien"... Ikke noe tøm og røm der i gården, nei!!!! Åååå... Jeg gleder meg til neste gang jeg får treffe ham. Det blir herlig det. Rett og slett herlig. Forresten; ang gamle flammer og nye muligheter - ingen kan si hva som kommer til å skje i framtiden. Det er verre å ikke prøve, og senere sitte og tenke "hva hvis..", enn å teste det ut og sjekke om det kan fungere! Da har man i alle fall fått et svar.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. august 2007 #10 Skrevet 20. august 2007 Så bra for deg. Jeg er også kjempeglad. Etter og ha sørget i to!!! år over eksen, traff jeg en fyr i helga, og jeg lever igjen Om det blir noe mer, vet jeg ikke men det var herlig.
Gjest Gjest_nina_* Skrevet 20. august 2007 #11 Skrevet 20. august 2007 Hei på dere to! Så koselig å lese at dere har det så flott med deres utkårede.. Jeg har faktisk fått kontakten igjen med en gammel flamme jeg også.. Jeg var så forelsket i han da jeg var 14, men han var ikke særlig interessert, dette er 7 år siden, men nå når jeg traff han for et par uker siden igjen, hadde han et slikt utrykk i ansiktet som bare lyste: WOW.. Skal innrømme jeg har blitt mye penere med årene, noe han tydelig hadde fått med seg.. Tror han er ganske så interessert, om ikke noe forhold, så kanskje litt deilig sex? Kribleri magen altså!:D :rødme:
Gjest *smak* Skrevet 20. august 2007 #12 Skrevet 20. august 2007 Det er så kjekt med slike gledes-innlegg.!!!! Jeg også har det strålende med min utkårede. Han behandler meg som en prinsesse. Skikkelig glad i "gutten min" :rødme:
Gjest Gjest_happy_* Skrevet 20. august 2007 #14 Skrevet 20. august 2007 Så herlig at det er flere enn meg som har det herlig!! Merker at det blir mange gla'-ord nå... Og hvem trenger å vite hva som skjer i morgen, når man har dette å leve på??? jeg tenker på ham hele tiden. Også jeg som var redd for å falle for ham... Jeg må bare innse at JEG HAR ALLEREDE FALT!! Får bare ta til meg det jeg kan. Kanskje blir det noe mer? Han planlegger bursdagsgave til meg, og han tar kontakt HVER dag. Gode tegn? *Bobler i magen og kribler i bena*
Akila Skrevet 20. august 2007 #16 Skrevet 20. august 2007 Absolutt gode tegn, frøken! Nå syns jeg du skal registrere deg og fortelle hva som skjer videre!!!(er lettere å følge med da, og jeg trenger å høre noen oppløftende kjærlighetshistorier ) Det må være en så deilig følelse! Nyt det, nyt det!!! Selv er jeg lykkelig samboer på 1.året! :rødme:
Sans Skrevet 20. august 2007 #17 Skrevet 20. august 2007 Nå har jeg registrert meg! Hehe Absolutt gode tegn, frøken! Synes du?? Bare jeg ikke får urealistiske forhåpninger! Han reiser veldig mye i jobben, er sjømann, så nå får jeg ikke sett ham på et par uker... :gråte: Jeg overlever nok! Dessuten tjener han så godt, så når han er tilbake er det full oppvartning og mulighet for ferier. Tenk å bli så godt tatt vare på!! Det er jo helt fantastisk. Åpner dører for meg til og med, gjør han. (Jeg tjener godt nok selv, altså, så trenger ikke nødvendigvis en mann med god økonomi, men det er jo veldig herlig at han har råd til å være en skikkelig gentleman...) Nå venter jeg på at han skal ringe eller sende en mail eller noe. :rødme: Selv er jeg lykkelig samboer på 1.året! Så bra! Hvordan traff dere hverandre?
Sans Skrevet 20. august 2007 #18 Skrevet 20. august 2007 Vekten Du kan sette i gang med nye prosjekter og slappe av. Du får et tilbud som omhandler utland eller noe lignende som du skal lære noe nytt av. Det ligger også spennende utfordringer på lur i ditt kjærlighetsliv. Weeeeee! Velger å tro på denne, og tolke det dithen at det kommer til å skje ting mellom meg og sjømannen. :-D
Akila Skrevet 20. august 2007 #19 Skrevet 20. august 2007 Nå har jeg registrert meg! Hehe Synes du?? Bare jeg ikke får urealistiske forhåpninger! Han reiser veldig mye i jobben, er sjømann, så nå får jeg ikke sett ham på et par uker... :gråte: Nå venter jeg på at han skal ringe eller sende en mail eller noe. :rødme: Så bra! Hvordan traff dere hverandre? Så bra! Er litt lettere å holde følge da;) *abonnerer på tråden* jeg har ikke lært meg hvordan man multisiterer ennå, så så lenge du ikke er fargeblind skal dette gå bra imens;) Sjømann ja.. Det er en del reising der. Men da er det ekstra godt å se hverandre igjen. Og siden han er en så gentleman, så tar han med deg sikkert på middag når han kommer hjem :rødme: Imens så blir det sikkert litt småflørting per sms, mail:) Vi har gått på samme u.skole, og var i samme vennegjeng i noen år. Så skulle jeg flytte utenlands, og et par måneder før det, så var vi en del sammen. Bestevenninna mi fortsatte å vanke med dem, helt til jeg flyttet hjem igjen (ca 6 måneder) og når jeg flyttet hjem, flyttet han til egen leilighet med to kompiser (bestevennene mine) Så fikk jeg følelser, mye småflørting.. Og på innflyttingsfesten sa jeg til han, rimelig bedugga "er det her jeg skal sove inatt" *og pekte på soverommet hans* Gudskjelov var han like full som meg, så det falt tydeligvis i smak Og her sitter vi da:) Fortsatt veldig forelsket :love: Nå skal vi snart få to pusekatter :rødme: Ble litt langt det, men kan aldri si nok om kjærligheten Vi hadde det også litt "hemmelig" i starten. Ble ikke kjærester før etter tre måneder den første natta... ...og du, det horoskopet, sier at du og mr.sailorman skal forenes;) hvor gammel er du, om jeg kan spørre?
Sans Skrevet 20. august 2007 #20 Skrevet 20. august 2007 men kan aldri si nok om kjærligheten Enig!! Også så kos at det ble som det ble! Hehe.. "Er det her jeg skal sove i natt?" KONGE!! Beste jeg har hørt på lenge! Jeg er nok ikke gamle jenta - er 23. Men han nærmer seg 30, da, så han er voksen og forhåpentlig forholdsvis seriøs... Får se. Det er litt berg og dal bane inne i meg nå, det ene øyeblikket tenker jeg at han er herlig, og neste lurer jeg på om han mest "lurer" meg for å få seg noe. Men jeg håper ikke det. Er det mange mannfolk som tar kontakt daglig og "maser" om å få være sammen med en hvis de ikke er interessert? Ikke akkurat sånn at det blir noe på ham hver gang, liksom. ÆÆÆ Hmm - han er hjemme igjen om et par uker, får se hvordan ting er da. Han må ut igjen ganske kjapt, men heldigvis er det "ordnede forhold" - han har faste vakter og vet hvor lenge han blir ute på sjøen og sånn. Ikke sånn 3 uker her og 2 måneder der. Jeg gleder meg til å høre fra ham... :rødme: Jeg har veldig lyst til å sende ham en mail, men jeg tør liksom ikke helt heller, for jeg er livredd for å "mase". Jeg har en tendens til å bli så veldig glad i folk, og skjønner ikke alltid at det kan bli slitsomt å være midtpunktet for min oppmerksomhet - les: intens Men jeg er klar over det da. Men et par ting; jeg traff sjømannen gjennom venner lenge før det ble slutt mellom meg og eksen, og da falt jeg for ham, og tok meg i å kikke etter ham på fest osv hvis jeg visste at det kunne være sjans for at han var der - om enn med dårlig samvittighet ovenfor eksen... Videre har jeg skremmende små problemer med å forestille meg et liv sammen med ham! :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå