Gå til innhold

Når hun er høyere enn ham

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_karamell_*
Skrevet

Hei,

Kjæresten min er 5 cm lavere enn meg(jeg er jente)

Skriver ikke inn fordi dette er noe problem bare av nyskjerrighet om det er andre par der ute som oss.

I begynnelsen syntes vi begg det var litt uvant, men så ble vi vant til det.

Tror alikevel mannen synes det er "verst", da han skal være den fysisk overlegne og den beskyttende parten.( det er han jo :love: )

Han er mannen i mitt liv!

Noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten min er akkurat like høy som meg. Sorry, er ikke sikkert du er intressert da, men jeg svarer jeg, siden han noen ganger blir lavere enn meg siden jeg bruker hæler.

Jeg har alltid likt høye menn, og før var jeg dum nok til å påstå at de utstrålte maskulinitet på enn annen måte enn lave menn gjorde.

Jeg er da submissiv, og trenger en dominant mann.

INGEN jeg noen gang har vert sammen har vert like mye mann som han, både i og utenfor senga.

Det eneste jeg savner litt er de høye hælene, som jeg konstant brukte før. Tror ikke det gjør han noe at jeg bruker de, men jeg syns det blir litt rart når jeg raver over han. Men absolutt ikke noe uoverkommelig offer.. :)

Skrevet

Sambo er jo faktisk 3-5 cm lavere enn meg, er litt usikker faktisk.. Tenker så absolutt ikke over det, ikke engang når jeg bruker høye heler. Men nå er han 175 og jeg tror jeg er 177, men muligens høyere så ingen av oss er noe særlig lave..

Gjest David John jr.
Skrevet
Hei,

Kjæresten min er 5 cm lavere enn meg(jeg er jente)

Skriver ikke inn fordi dette er noe problem bare av nyskjerrighet om det er andre par der ute som oss.

I begynnelsen syntes vi begg det var litt uvant, men så ble vi vant til det.

Tror alikevel mannen synes det er "verst", da han skal være den fysisk overlegne og den beskyttende parten.( det er han jo :love: )

Han er mannen i mitt liv!

Noen andre?

:kaffe:

Interessant tema. Som ivrig leser av nettdatingprofiler har det slått meg at menns høyde tydeligvis fullstendig akseptert blant kvinner å mene noe om - og jeg har inntrykk av at kvinner flest vil ha menn som er høyere enn gjennomsnittet.

Derimot alle andre kjennetegn mhp det fysiske er visstnok ikke akseptert - og ihvertfall ikke hvis det karakteriserer kvinnekroppen.

Så det jeg lurer på damer er: Hvorfor er det ok å skrive "Jeg liker høye menn" mens "Jeg liker brystfagre kvinner" ikke er like kult???

Skrevet
Så det jeg lurer på damer er: Hvorfor er det ok å skrive "Jeg liker høye menn" mens "Jeg liker brystfagre kvinner" ikke er like kult???

Synes ikke dette er noe å reagere for.

Man ramser jo opp sine kriterier i en kontaktannonse og om du vil ha en brystfager kvinne, blondine, tykk/tynn/lang/kort så er jo det en ærlig sak.

Det kunne aldri falt meg inn å bli grinete pga det.

Skrevet

Interessant tema. Det finnes mange eksempler på at kvinnen er høyere enn mannen i et parforhold, f.eks. Trond Viggo Torgersen og hans kone, Tom Cruise og hans kone, og mange flere skulle jg tro.

Noen tenker ikke over det mens andre er så opphengt i det at det er helt uaktuelt å være sammen med en mann som er lavere enn dem selv.

Selv kan jeg ikke helt se for meg at jeg kan date en mann som er lavere (selv om det bare er litt) fordi jeg er vant med høye menn og liker tanken på at når vi leier så er han høyere. Det er klart det er synd hvis en lavere mann har de beste egenskaper man kan finne i verden...da bør en kanskje revurdere sine holdninger!

Men hvis en lavere mann ikke viser noe spesielt i forhold til egenskaper, hvorfor velge ham hvis det likevel går mange av ham på dusinet.

Skrevet

Aldri tenkt på det egentlig, men jeg er så høy at de fleste kvinner er lavere enn meg.

Men det kan sikkert være ganske uvant, uten at jeg tror jeg hadde blitt påvirket av det i større grad enn de 10 sekundene når jeg oppdaget det ;)

Skrevet
Men det kan sikkert være ganske uvant, uten at jeg tror jeg hadde blitt påvirket av det i større grad enn de 10 sekundene når jeg oppdaget det ;)

Gid om jeg hadde klart å være så enkel. Jeg vilel gladelig ha betalt for å kunne være befriende enkel.

Stakkars alle oss som tenker over ting i mer enn 10 sekunder.

Skrevet
Gid om jeg hadde klart å være så enkel. Jeg vilel gladelig ha betalt for å kunne være befriende enkel.

Stakkars alle oss som tenker over ting i mer enn 10 sekunder.

Hvorfor bruke energi på å tenke over noe som ikke trengs å tenkes over. Waste of time ;)

Gjest Gjest_Luuna_*
Skrevet

Hos oss er jeg 3-5 cm höyere enn min kjäre. Han er ikke så veldig höy siden jeg er 167 cm. :)

Gjest Gjest_karamell_*
Skrevet
Interessant tema. Det finnes mange eksempler på at kvinnen er høyere enn mannen i et parforhold, f.eks. Trond Viggo Torgersen og hans kone, Tom Cruise og hans kone, og mange flere skulle jg tro.

Noen tenker ikke over det mens andre er så opphengt i det at det er helt uaktuelt å være sammen med en mann som er lavere enn dem selv.

Selv kan jeg ikke helt se for meg at jeg kan date en mann som er lavere (selv om det bare er litt) fordi jeg er vant med høye menn og liker tanken på at når vi leier så er han høyere. Det er klart det er synd hvis en lavere mann har de beste egenskaper man kan finne i verden...da bør en kanskje revurdere sine holdninger!

Men hvis en lavere mann ikke viser noe spesielt i forhold til egenskaper, hvorfor velge ham hvis det likevel går mange av ham på dusinet.

Han har de beste egenskaper og mannen jeg skal gifte meg med :love:

Kan ikke gå med høye hæler lenger, men det var et lite offer for å si det slik.

Skrevet

Jeg og min mann er akkurat like høye.

Jeg går ikke med høye hæler.

Vi er ca.174.

Før sa jeg alltid at jeg ville at mannen min skulle være høyere enn meg, men det går greit.

Han er jo drømmemannen min alikevel.

Han er jo ikke lav, bare jeg som er høy.

Men han er jo maskulin, har brede skuldre og litt muskler, mens jeg er tynn.

Det eneste vi ikke kan er å ha sex bakfra hvis jeg har beina samlet, jeg må sprike litt :fnise:

Gjest The tall guy
Skrevet
:kaffe:

Interessant tema. Som ivrig leser av nettdatingprofiler har det slått meg at menns høyde tydeligvis fullstendig akseptert blant kvinner å mene noe om - og jeg har inntrykk av at kvinner flest vil ha menn som er høyere enn gjennomsnittet.

..men er det for høyt igjen, er det ikke kult.

Nåløyet er trangt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...