Gjest meh Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Hei . Driver og sitter og hacker med html her og bruker leech ftp til å laste opp på server . Problemet mitt er at jeg gjerne må laste opp ting 10 ganger før det kommer opp , får feilmeldinger minst halvparten av gangene . Noen som har annen programvare å anbefale?
caso Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Hei . Driver og sitter og hacker med html her og bruker leech ftp til å laste opp på server . Problemet mitt er at jeg gjerne må laste opp ting 10 ganger før det kommer opp , får feilmeldinger minst halvparten av gangene . Noen som har annen programvare å anbefale? CuteFTP eller bare iexplorer / utforsker. Drag n' drop
caso Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Er det freebie? Nei. Begrensen funksjonalitet i en gitt periode. Dog enkelt å få det til å fungere som fullversjon, men det er ikke lov uten å betale...
Dru Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Jeg bruker SmartFTP, den er gratis og enkel å bruke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå