Bondetuppa Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Vi skal kun ha nærmeste familie til middag og ca 30 stk til fest etterpå. Har lyst til å ha et opplegg når gjestene kommer, ikke bare sitte ned å spise/drikke.. Noen forslag? Gjorde dere noe for "kaffegjestene" i tiden etter kirken og til kaffen? Syntes det blir litt dumt å innkvartere de på en pub o.l. fra kl 14... Har tenkt å invitere de med på en båttur først, men uansett så blir jo ikke det hele dagen. :love:
rusketulla Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Dans? Ser ikke behovet for mer opplegg, er jo kakeskjæring og bryllupsvals.. Våre gjester ordnet seg selv fram til kaffen.
Havfrua Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Kaffegjestene må vel nesten ordne seg selv i mellomtiden, men det er jo kjekt om dere sparer en tale eller en sang el.l. til kaffegjestene kommer. Ellers så syns jeg ikke at det bør skje så mye under kaffen jeg da, folk vil jo gjerne snakke sammen osv og dere som brudepar vil vel også mingle litt med gjestene deres og hilse på de nyankomne.
Lund Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Dans? Ser ikke behovet for mer opplegg, er jo kakeskjæring og bryllupsvals.. Våre gjester ordnet seg selv fram til kaffen. Vi skal ikke danse,det kan gjestene gjøre vist de vil! og så blir det kaker da
Majabeth Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 (endret) Var i et bryllup nettopp der brudeparet hadde ordna med cognac og noe alkoholfritt i glass på trillebord. De gikk runden til hver enkelt gjest. På den måten fikk de prata med alle. Syntes det var en veldig grei ting å gjøre- synd ikke vi gjorde det da vi gifta oss Endret 19. august 2007 av Majabeth
Bondetuppa Skrevet 19. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. august 2007 Takk for svar! Tar med meg tipsene og planlegger videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå