Gjest Gjest Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Jeg har vært med typen min i 5 mnd. nå. Vi har det kjempe fint sammen. Før sommerferie hadde vi snakket om at han flytte inn hos meg. Han begynte og bodde her i ca. 5 dager og jeg fant ut at jeg var ikke så klar som jeg trodde. Han er bare kjekt å være med og ikke har vi kranglet eller noe sære ting jeg opplevd fra han, bare meg som ble veldig utslitt av å bo med noen og kjente sterk behovet for å være alene. Rett og slett ikke klar for han å flytte inn. Er dette normalt? Føler veldig deppa nå, nesten at dette har fått meg til å tviler på alt. For jeg tenker nemlig at enten det går eller ikke går, sant? Eller er det en tid til alt? Når tror jeg vi har gått alt for fort fram-og har fortalt ham det også, men måtte bare få det ut her, og håper noen kunne dele tips eller evt. erfaringer med meg. Takk så mye
Gjest StockDama Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 etter bare 5 mnd ? det var da litt for tidlig, som du nå egentlig har funnet ut selv.
Tinelise Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 jeg tror ikke d er noe galt med deg. har du bodd med noen før? jeg tipper du er vant til å bo alene og derfor bare reagerer på forandringene. selv vet jeg at jeg har de samme følelsene etter hvert når typen har overnatta litt for masse. kjempelyst å være alene en stund bare! d blir rett og slett for mye å se han hvert eneste ledige minutt av dagen. jeg foreslår at du snakker med han om d. forklar han at du har behov for litt alenetid. tror nok han vil forstå. og ikke gi opp allerede dersom d er d største problemet dere har. d kan du nok komme til å angre på. men igjen.. kanskje d er d som skal til for at du innser hva du vil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå