Gjest Trulselinemor Skrevet 23. mars 2003 #1 Del Skrevet 23. mars 2003 Vi skal på ferie til sommeren, og tenkte vi skulle sette kattene våre på en kattepensjonat. Er det noen som har erfaring med det? Hva bør vi tenke på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 23. mars 2003 #2 Del Skrevet 23. mars 2003 Hei Når vi reiste på ferie hadde vi katten vår på Ødipus ute på Nesodden,han som driver det er vetrenær.Kattene måtte være vaksinerte og ha med seg helsekortet sitt.De fikk kos og kunne velge den maten den var kjent ,ed hjemme.Vi var ikke redde for å sette katta bort der i 4 uker selv om det kostet og vi viste at pus hadde det godt. hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 23. mars 2003 #3 Del Skrevet 23. mars 2003 Vet jo ikke hvor i landet du bor, men pusen vår var på et kattepensjonat to uker i sommer som vi var veldig fornøyd. Bare si fra hvis du er interessert i å vite mer om dette stedet, så kan jeg sende deg en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 23. mars 2003 #4 Del Skrevet 23. mars 2003 Å, sorry!!! Ser at du bor på Vestlandet, og da faller d jo bort.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Damien* Skrevet 23. mars 2003 #5 Del Skrevet 23. mars 2003 Jeg tenker på det samme.Eg har egentlig ingen lyst til å forlate kattene mine på sånnen sted men det må jeg visst hvis ingenting annet dukker opp... Det er 2-3 pensjonater i stavanger-området. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 24. mars 2003 #6 Del Skrevet 24. mars 2003 Snakket med en veterinær om dette en gang, og han sa at det bør være siste utvei å sende katten på pensjonat. Det er for eksempel bedre hvis dere har mulighet til å la noen stikke innom og mate en gang om dagen. Den klarer seg fint i sitt eget selskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå