Gå til innhold

Velas shopping..

Vela

Anbefalte innlegg

Gjest Tanita

Jeg leste og tittet i bloggen din og må bare si at det så helt fantastisk ut! Så mye fint du må ha opplevd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leste og tittet i bloggen din og må bare si at det så helt fantastisk ut! Så mye fint du må ha opplevd! :)

Hadde det helt fantastisk, var virkelig en opplevelse for livet! Er rart å tenke på nå, det hele virker så fjernt. Alt vi gjorde, og alle vi ble kjent med. Har et stort håp om å kunne reise tilbake om ikke så veldig lenge.

Nå nærmer Roma seg med stormskritt også, begynner å glede meg nå! Men fant ut at jeg ikke har noen gode sko og gå på sightseeing i.. Oops.. Jeg er litt for gled i høye heler, og trenger noen litt lavere sandaler.. Pluss kanskje noen litt luftige sommerkjoler.. (Shopping! :fnise: )

Ellers har jeg fått pakke fra Ellos, og beholdt alt bortsett fra de grå støvlettene. De var ikke superfine, og litt trange, så da vil jeg heller finne meg noen andre grå støvletter etterhvert.

På lørdag skal jeg og sambo i bryllup til moren hans, noe som blir moro! (Og var en fin anledning til å kjøpe en kjole i sort/krem som jeg har siklet lenge på..!) Den satt som et skudd! Fant ingen bilder på nettet av kjolen, men skal se litt mer.

Sambo har leid smoking, så han blir nok fin som bare det :love:

Trenger bare hårfarging og strømpebukse, så er jeg klar!

Pluss en pakke fra Ellos, trengte sko, og kjøpte disse på salg.

I tillegg til at det er bryllup har også sambo bursdag på lørdag! Har handlet inn litt gaver allerede, men tør ikke legge det ut her. (Venter til etter helgen)

Endret av Vela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye stilig de hadde på ellos da, har liksom alltid sett for meg at det er kjerringklær (mamma pleier å handle der ;) ) men nå som jeg skal hjem i helga skal jeg jaggu ta for meg katalogen :fnise:

Gled deg til roma, herlig by :Nikke:

Vet, jeg synes de har mye stilig! Har blitt bedre en for noen år siden, bare pass deg, så du ikke blir avhengi! :fnise:

Likte den rutete kjolen!

Men er det veldig kort?

Jeg er veldig fornøyd med den! Synes ikke den er for kort, har brukt den til leggings. går litt over kneet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...