Gjest Gjest Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Møtte en fyr på byen for ca 5 mnd siden. Vi har fortsatt å møtes enkelte helger hvor vi sover over hos hverandre og har sex. Dette er kun snakk om sex,ikke ute etter noe forhold noen av oss..Men så lurer jeg litt (er jo kvinne! ) Vi bruker ikke kondom (ja,sikkert veldig veldig dumt) men jeg vet jo med meg selv at jeg er "trofast" Jeg har sex kun med denne fyren. Om det skulle dukke opp en som tar meg med storm så avslutter jeg dette og tar en legesjekk..Men hva med han? Har jeg rett til å bringe dette opp som et tema neste gang jeg møter han? Spør om han holder seg kun til meg eller har ubeskytta sex rundt omkring? eller er det drøyt å ta opp dette som tema siden vi vet hva dette kun dreier seg om; Sex..?
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Det er vanlig å spørre på en ONS om beskyttelse og kjønnssykdommer, ja! Hvis mannen /kvinnen virker ren og pen og svarer at den ikke har kjønnssykdommer og ikke "ligger rundt" - og man stoler på det - så er det forholdsvis greit - men faren for graviditet og abort er jo også tilstede! Jeg skal ikke holde moralsk preken, jeg vet hvordan man kan bli grepet av situasjonen med festlig stemning og behov for...sex, men det at dere fortsetter slik er kanskje dristig eller? Hvorfor ikke bruke prevensjon? Dere burde begge testes/behandles for sykdommer! Dere burde bruke prevensjon! Han er tydeligvis klar for å bli pappa!
Wildy Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Synes det er en helt grei sak å avklare om det er slik at man bare har sex med hverandre eller ikke, selv om det ikke er snakk om å være i fast kjæresteforhold.
caso Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Ikke spør han sånn at han oppfatter deg som at du _ønsker_ å kun ha sex med han da Det er det samme som å spørre om dere skal bli kjærester i enkeltes hoder hehehe Jeg anbefaler å bruke kondom i den situasjonen du er i nå, du kan anta det som 50/50 at han har sex med flere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå