evilla Skrevet 18. august 2007 #1 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg kunne tenkt meg et fotoalbum på nett. En plass der jeg kan vise fram bildene mine til venner og familie. Facebook er uaktuelt, jeg vil selv bestemme hvem jeg vil vise dem til. Også vil jeg jo selvfølge beholde rettighetene til bildene Måtte være noe passordbeskytta og kanskje ha et gjestepassord som jeg kan gi vekk til venner og familie. Noen som har en link til en sånn side? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2007 #2 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg bruker fotoknudsen. Der må jeg logge meg inn med passord og brukernavn. Jeg kan også velge hvilke av mine album som jeg har opprettet jeg vil dele med familie og venner. Enkelt og overføre bilder også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2007 #3 Del Skrevet 18. august 2007 Link http://www.fotoknudsen.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caso Skrevet 18. august 2007 #4 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg bruker fotoknudsen. Der må jeg logge meg inn med passord og brukernavn. Jeg kan også velge hvilke av mine album som jeg har opprettet jeg vil dele med familie og venner. Enkelt og overføre bilder også. Og det samme gjelder preus og japanfoto Der må de som vi se på bildene dine lage egne brukere. Men det trenger jo de fleste nå til dags, en online bruker hos en fotoforetning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evilla Skrevet 19. august 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 19. august 2007 Tusen takk for svar. Er det noen vesentlige forskjeller på preus, japanfoto og fotoknudsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evilla Skrevet 19. august 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 19. august 2007 Og er du nødt til å fremkalle bilder der du har album? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsP Skrevet 19. august 2007 #7 Del Skrevet 19. august 2007 Hos fotoknudsen må du fremkalle bilder minst 1 gang i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evilla Skrevet 19. august 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 19. august 2007 Ok, Finnes det ikke sånne sider som bare er album. Sånn at en slipper å fremkalle bilder der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ce'Nedra Skrevet 19. august 2007 #9 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg synes Eurofoto er bra. Man må ikke framkalle bilder for å ha konto der.. Ellers kan kanskje Photobucket være bedre? Tror ikke de har tilbud om framkalling der i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 20. august 2007 #10 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg bruker også eurofoto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 20. august 2007 #11 Del Skrevet 20. august 2007 Ambefaler album2.no Si til venner og kjente at du har lagt ut bildene dine der, og du legger dem inn på en "dere kan se mine bilder" liste. Norsk side, masse plass og bra organisering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstjenta Skrevet 20. august 2007 #12 Del Skrevet 20. august 2007 Bruker også eurofoto. Deler mye bilder enkelt enten vi mail, link eller med passord om man vil med både fmailie og venner. Ingen fremkallingskrav, syns de er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 20. august 2007 #13 Del Skrevet 20. august 2007 Bruker eurofoto.. Veldig fornøyd med det.. Vet ikke om det er sånn på alle fotobøkene, men på eurofoto kan du også invitere noen til bare et album, ville tro det var normalt, men er ikke sikker.. Om du først skal betille bildene er det ikke det billigste stedet da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2007 #14 Del Skrevet 21. august 2007 synes flickr er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evilla Skrevet 22. august 2007 Forfatter #15 Del Skrevet 22. august 2007 Har laget meg en konto på litt forskjelige her nå, så får jeg se hvilke jeg liker best... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evilla Skrevet 22. august 2007 Forfatter #16 Del Skrevet 22. august 2007 Flickr virka veldig bra, men altfor liten plass. Har testet ut webshots også, denne virker bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 24. august 2007 #17 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg synes Picasa er genialt, det gir meg også en god peil på hva jeg har på selve maskinen samtidig som det gir meg sjanse til å gjøre lettere redigering og hjelper meg å fjerne duplikater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå