Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Borghild
Skrevet

Skal kjøpe meg solbriller fra YSL, Gucci eller Versace og har ikke råd til å punge ut med 2-3000 kr på en gang. men vet en av disse brillebutikkene har sånn rentefri avdragsordning. Men hvem er det? Jeg vil ha designerbriller! :briller: :briller:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Interoptik er det iallefall rentefritt.

Gjest Borghild
Skrevet

Takk, takk! :sol: Hvor i Oslo sentrum fins interoptik?

Gjest Borghild
Skrevet

Fant det ut. Da blir det Interoptik i Bogstadveien

Skrevet

Brillekonto er genialt,har selv brukt det helt til jeg fant ut at det er mye bedre å bestille fra www.otticanet.com :)

Du sparer MYE! Har bestilt 2 par derfra og det gikk som smurt,utrolig bra service!

Skrevet
Skal kjøpe meg solbriller fra YSL, Gucci eller Versace og har ikke råd til å punge ut med 2-3000 kr på en gang.

Dersom du ikke en gang har en buffer på 3000 kr bør du snarest sørge for å legge deg opp en buffer (bør ha 5-6000 kr minst). Mitt råd til deg er å prioriere å skaffe deg en slik buffer før du prioriterer "luksusvarer" som designersolbriller.. Lykke til :)

Gjest Borghild
Skrevet

I svarte faen `a! Trenger ikke buffer for å betale 100kr mnd i 2 år vel? Er du bankmann eller?

Skrevet
I svarte faen `a! Trenger ikke buffer for å betale 100kr mnd i 2 år vel?

Det er det vel heller ingen som har påstått..! Men du trenger en buffer for din egen økonomiske trygghet. Og NÅR du har en slik buffer så trenger du ikke ting som "brillekontoer" ol.

Er du bankmann eller?

Nei, bare en helt vanlig oppegående person med sunn fornuft :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...