Gjest Gjest Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 For nesten 10 år siden var jeg gift, vi hadde bestemt oss for ikke å få barn derfor ble det slik at jeg steriliserte meg. Etter 5 år tok ekteskapet slutt. For et par år siden møtte jeg drømmemannen min. Vi har snakket mye om at vi har lyst på barn. Lurer derfor på om noen har fått prøverør etter frivillig sterilisering? Eller må vi satse på adopsjon? Den biologiske klokken tikker veldig høyt og muligheten for adopsjon er også i ferd med å renne ut. Har snakket mye om det og har nok mest lyst på våre egne biologiske barn om dette er mulig.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 For nesten 10 år siden var jeg gift, vi hadde bestemt oss for ikke å få barn derfor ble det slik at jeg steriliserte meg. Etter 5 år tok ekteskapet slutt. For et par år siden møtte jeg drømmemannen min. Vi har snakket mye om at vi har lyst på barn. Lurer derfor på om noen har fått prøverør etter frivillig sterilisering? Eller må vi satse på adopsjon? Den biologiske klokken tikker veldig høyt og muligheten for adopsjon er også i ferd med å renne ut. Har snakket mye om det og har nok mest lyst på våre egne biologiske barn om dette er mulig. Glemte noe... Er det noen som vet om det er vanskeligere å lykkes med prøverør dersom man er sterilisert??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå