Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har særdeles tørt og pjuskete hår etter endel kjemisk behandling, og har vært syk en periode..

Trenger anbefalinger til et produkt som jeg kan bruke for å myke opp håret, og til å dempe friss..

Er ute etter et produkt jeg kan bruke både i tørt og i vått hår..

Hvor få tak i, og til hvilken pris??

:hår:

Endret av Lina Linnea
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har særdeles tørt og pjuskete hår etter endel kjemisk behandling, og har vært syk en periode..

Trenger anbefalinger til et produkt som jeg kan bruke for å myke opp håret, og til å dempe friss..

Er ute etter et produkt jeg kan bruke både i tørt og i vått hår..

Hvor få tak i, og til hvilken pris??

:hår:

Redken exstreme deep fuel - dette er en hårkur som kommer i noen "poser" den er ekstremt oppbyggende for hår som har vært utsatt for kjemisk behandling. Den innholder proteiner og lipider. Minuset er at den er dyr, men du får tilbake håret ditt! Du kan lese om den her:

http://www.redken.no/_no/_no/products/prod...amp;prdcode=107

Ett produkt som gjør håret mykt og demper friss: Tigi bed head after party leave in creme. Bruker den selv og håret er så mykt og fint :)

Den kan du lese om her:

http://www.balsam.no/product/prod/770/_/Be...arty_100_ml.htm

I tillegg til to frisør produkter som jeg har anbefalt nå, anbefaler jeg en bra butikk shampo og balsam: Gliss total repair - kjempebra!

Og siden du hadde vært syk i en periode, ta vitaminbjørner :rødme: de er ikke bare for barn, også slipper man tablett styret :)

Skrevet
Hvor mye koster Redken extreme deep fuel?

Den er desverre ganske dyr, jeg vet desverre ikke pris men tror den koster rundt 350, men det er verdt det. Håret blir mykt og det oppbygges. Den serien gjør egentlig ikke håret mykt, kun denne deep fuelen.

Eller hvis du vil bestille fra utlandet: http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.st...oduct/View/2588

Der koster den 144 kr :)

Skrevet

Takk for svar! Mye å spare ved å bestille på nett...

Skrevet

Jeg vil absolutt anbefale Redken All Soft. Har kun testet balsam, men den er super for håret mitt. Håret er mykt, glatt som silke, ser friskt og sunt ut og kjennes mindre tørt og småflisete ut i tuppene. (Jeg har også kjemisk behandlet hår). Til shamponering bruker jeg denne.

Den er dyr hos frisøren, men jeg kjøper den hos SmartClub: 1000 ml for 299,-. Utrolig billig!! Shampo fra Kerastase kan du også få på SmartClub; jeg betale 400,- for 1000ml. Da har du shampo og balsam for 1 år.

Skrevet
Jeg vil absolutt anbefale Redken All Soft. Har kun testet balsam, men den er super for håret mitt. Håret er mykt, glatt som silke, ser friskt og sunt ut og kjennes mindre tørt og småflisete ut i tuppene. (Jeg har også kjemisk behandlet hår). Til shamponering bruker jeg denne.

Den er dyr hos frisøren, men jeg kjøper den hos SmartClub: 1000 ml for 299,-. Utrolig billig!! Shampo fra Kerastase kan du også få på SmartClub; jeg betale 400,- for 1000ml. Da har du shampo og balsam for 1 år.

Redken all soft er absolutt bra :) men for ett hår som er kjemisk behandlet flere ganger er Deep fuel nok den riktige, fordi den har proteiner og lipider som ett kjemisk behandlet hår mangler. Etter denne kuren, kan all soft være bra :)

Skrevet

Jeg er nyfrelst på allsoft!

Har tørt hår etter to permanenter for et år siden og at jeg farger håret og striper det lysere. Fikk den tidligere i uka og har brukt den 2 ganger (vet man egentlig skal bruke den en gang i uka, men håret ble så mykt etter bare en gang). Håret har blitt mykere allerede, og det kjennes sterkere/tykkere ut. Jeg har heavy cream den på boks og betale under 200 kr for 250 ml. SÅ den varer lenge med andre ord ;)

Skrevet

Tørt hår ? Da trenger du mye fuktighet. Bruk fuktiggivende shampoo og balsam for tørt hår. Vist du har farget håret mye og det er kjemisk behandlet er extreme deep fuel fra redken best!

All soft serien er også god.

Bruk hårkurer som gir fuktighet . Spør hos frisøren!

Skrevet

Jeg har også tørt hår, men ikke etter at jeg begynte å bruke L`Anza Formula for Dry Hair. Jeg brukte først All Soft fra Redken, men ble aldri komfortabel med lukta samtidig som jeg ikke synes den gjorde det hele store. Dessuten tester Redken på dyr.

L`Anza får du på Lookfantastic. :)

Skrevet

Så nå at du også var ute etter et produkt som du kan bruke i tørt og vått hår. Jeg bruker Sebastian Laminates Crema Styler. Den inneholder en del fyfy-ingredienser, så husk å bruke en renseshampoo i ny og ne. :)

Du får også tak i denne på Lookfantastic.

Skrevet

Takk for alle svar :)

Tror jeg ender opp med å prøve redken all soft serien..

Hva koster det for en Redken Soft ends hos frisør?

Skrevet (endret)
Hva koster det for en Redken Soft ends hos frisør?

Tror det er rundt 300 - 400 ,- pr. produkt, avhengig av hvilket.

Endret av Alou
Skrevet

På lookfantastic får man nå en shampoo og balsam under 200,- slik at man slipper fortolling.

Skrevet
Jeg er nyfrelst på allsoft!

Har tørt hår etter to permanenter for et år siden og at jeg farger håret og striper det lysere. Fikk den tidligere i uka og har brukt den 2 ganger (vet man egentlig skal bruke den en gang i uka, men håret ble så mykt etter bare en gang). Håret har blitt mykere allerede, og det kjennes sterkere/tykkere ut. Jeg har heavy cream den på boks og betale under 200 kr for 250 ml. SÅ den varer lenge med andre ord ;)

Hvor kjøpte du den? Jeg bruker samme, men den kjøpte jeg på adam & eva for 350 ellerno :/

Skrevet
Hvor kjøpte du den? Jeg bruker samme, men den kjøpte jeg på adam & eva for 350 ellerno :/

www.lookfantastic.com :)

Skrevet

Kjøpte en All soft - Soft Ends til 280 kr..

Og den er FANTASTISK :rødme:

Har fått mykt, og ikke mint glansfullt hår, jippiii!!

Takk for tipset om den altså :)

Skrevet

Jeg har ikke teste Soft Ends, men kun balsamen fra All Soft- serien (-og jeg er frelst!). Er det en produkt som ikke skal skylles ut? I så fall, hvordan blir den da i håret?

Skrevet
Jeg har ikke teste Soft Ends, men kun balsamen fra All Soft- serien (-og jeg er frelst!). Er det en produkt som ikke skal skylles ut? I så fall, hvordan blir den da i håret?

Den skal ikke skylles ut. Jeg pleier å påføre den i håndkletørt hår. Håret blir ikke tungt og fettete, men mykt og fleksibelt. Et hårprodukt som jeg er helt avhengig av :). En flaske varer lenge, du behøver bare en liten mengde etter hver vask.

Om jeg har stylet håret mye og det er litt flatt og daft mellom vask, pleier jeg å friske opp med en liten mengde Soft Ends. Håret blir som nytt :).

Skrevet
Om jeg har stylet håret mye og det er litt flatt og daft mellom vask, pleier jeg å friske opp med en liten mengde Soft Ends. Håret blir som nytt :).

Takk for svar, det høres farlig fristende ut. *holde på lommeboka*

Etter navnet å bedømme burde jo dette gjøre noe med mitt problem med litt splittende tupper. Enda de er nystussa ser de lett litt flisete/splittede ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...