Junebug Skrevet 22. mars 2003 #1 Skrevet 22. mars 2003 Dere som har sluttet med p-piller og så er blitt gravide, hvor lang tid tok det? Jeg har hørt at det kan variere veldig mye. Jeg har lyst til å bli gravid om noen måneder og for å ikke bli stressa over å få p pillene ut av kroppen sluttet jeg å bruke p-piller for ca tre måneder siden. Det "ideelle" hadde vel vært og bli gravid i sommer, men både jeg og kjæresten synes det ville vært hyggelig å bli gravid nå også (vi prøver ikke så hardt nå ).
Gjest tussi1979, ikke innlogget Skrevet 23. mars 2003 #2 Skrevet 23. mars 2003 Sluttet med p-pillen i august 02 og det tok ca 5 mnd. før det ble klaff for oss. Vi stresset absolutt ikke med prøvingen. Lykke til
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2003 #3 Skrevet 26. mars 2003 Det tok vel sånn ca. tre dager etter siste pille...Det gikk ihvertfall uhorvelig fort..fortere enn jeg hadde trodd var mulig.... :o Mirabella
Gjest Slapp å prøve vi... Skrevet 26. mars 2003 #4 Skrevet 26. mars 2003 Ble gravid med det samme, hadde ikke regnet med det. Vi sluttet få mnd før vi skulle gifte oss, trodde det kom til å ta ihvertfall 2-3 mndr...men nei det skjedde med et samme. Så nå må brudekjolen sys litt ut....
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2003 #5 Skrevet 26. mars 2003 En evighet... Neida, hun ble gravid omtrent etter et halvt år med prøving (og feiling ) Det var akkurat lenge nok til at jeg begynte å lure på om sædcellene mine var i slekt med Jørgen Brink...
Trebarnsmor Skrevet 26. mars 2003 #6 Skrevet 26. mars 2003 Tok bare noen dager hos meg. Jeg er visst veldig fruktbar.Tåler ikke en klem,for da blir jeg gravid. He he....det varierer velidg dette med pillen.Men ikke stress,du blir nok gravid ganske raskt.... :D
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2003 #7 Skrevet 26. mars 2003 Jeg sluttet på pillen for over 1 år siden og er ennå ikke gravid - så dette kan nok variere kraftig! Hilsen 30+
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå