Tusenfryd Skrevet 2. april 2002 #1 Del Skrevet 2. april 2002 Dette er noe jeg vanligvis ikke har problemer med - bortsett fra at akkurat denne duken gjør det litt spesielt. Og ikke finner jeg noe om det i "gamle råd og kjerringtråder" heller... Duken er så tynn at stearinen har rent tvers igjennom! Ikke får jeg dratt av på noen av sidene... kan jeg på noen måte redde denne duken? Noen som har vært borti noe lignende? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 2. april 2002 #2 Del Skrevet 2. april 2002 hell den under varmt vann. Det hjelper meg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 2. april 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 2. april 2002 Så enkelt? Ja, der ser man. Det skal jeg prøve! Takk skal du ha 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #4 Del Skrevet 2. april 2002 Hei Tusenfryd:-) Hvis du har tekkpapir slik vi brukte da vi skrev med fyllepenn for å få bort blekksøl. Legg trekkpapiret på flekken og stryk over med et varmt strykejern så går det inn i papiret og vises ikke på duken.Trekkpapir fås kjøpt hos bokhandlere. hilsen Indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 2. april 2002 #5 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg har brukt tørkerull for å stryke bort flekkene. Stryking fungerer fint, man skifter til rent papir hele tiden, og stryker til alt er borte. Lykke til!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trudelutt Skrevet 2. april 2002 #6 Del Skrevet 2. april 2002 Det aller enkleste, som helt sikkert gir et bra resultat er å levere duken på renseri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 11. april 2002 #7 Del Skrevet 11. april 2002 Istedet for trekkpapir kan du bruke avispapir. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 13. april 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 13. april 2002 Jeg holdt duken under rennende varmt vann og da løsnet stearinen på begge sider og jeg kunne legge den til vask. Takk for gode tips!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Em@lie Skrevet 25. april 2002 #9 Del Skrevet 25. april 2002 Det skjedde meg i helgen. Hadde lysestake med tre lys. Lysene brente helt ned, men det jeg ikke så, var at det var en stake med "åpne hull". Hjelp..finduken.. Det var så mye talg. Jeg la den i fryseren. Da jeg tok den igjen var det bare å pelle av talget. Restene inne i stoffet ble skylt vekk med varmt vann. Så i vaskemaskin og den er som ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå