Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte på om du liker With love parfymen bedre nå? har du falt for duften? eller desverre ikke? Du vet jeg anbefalte Princess av Vera vang? jeg har bestilt den og gleder meg til hvordan den lukter.. hehe også en prøve på en parfyme som heter Covet av Sjp :) Kan jeg spørre deg om noe? pleier du å se på qxl etter parfymer? de pleier å ha noen sjeldne der og kjente :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har allerede solgt With Love .. :sjenert:

Det var et eller annet som ikke stemte for meg med den, men jeg syntes det var ergelig å kvitte seg med den lekre flasken da.

Jeg har ikke prøvd noen av Vera Wang duftene enda, men er jo nysgjerrig på de også ... :sjenert:

Ja, jeg har faktisk gjort noen varp på Qxl! Noen ganger blir det faktisk lagt ut sjelden vare, og jeg får den gjerne grisebillig ( siden de er ukjente her i Norge) Betalte bl.a 200,- for en som koster kr 1500,- i Usa.

Jeg er på jakt etter noe nytt igjen. Har bestemt meg for Coco Chanel (som jeg aldri har hatt), Hiris fra Hermes og kanskje en til fra Caron ... :sjenert:

Skrevet
Jeg har allerede solgt With Love .. :sjenert:

Det var et eller annet som ikke stemte for meg med den, men jeg syntes det var ergelig å kvitte seg med den lekre flasken da.

Jeg har ikke prøvd noen av Vera Wang duftene enda, men er jo nysgjerrig på de også ... :sjenert:

Ja, jeg har faktisk gjort noen varp på Qxl! Noen ganger blir det faktisk lagt ut sjelden vare, og jeg får den gjerne grisebillig ( siden de er ukjente her i Norge) Betalte bl.a 200,- for en som koster kr 1500,- i Usa.

Jeg er på jakt etter noe nytt igjen. Har bestemt meg for Coco Chanel (som jeg aldri har hatt), Hiris fra Hermes og kanskje en til fra Caron ... :sjenert:

Ok, da så. Jeg gleder meg veldig til den Vera Vang duften, det er den som er billigst av Vera Vang, men skulle gjerne ha prøvd flere dufter fra hun :) +++ mange andre som lille Norge selfølgelig ikke har :(

Skrevet

Det er veldig mye som ikke finnes i det norske sortimentet, mye som er superkjent i utlandet. Problemet er jo at vi ikke får prøvd dem. Jeg pleier å endevende parfymerier når jeg er på ferie i utlandet, men kan jo ikke være på ferie støtt og stadig da .. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...