Gå til innhold

Bryllupsbøker og magasiner, hva har dere kjøpt ?

Anbefalte innlegg

Gjest SkalBliKone
Skrevet

Hei på dere :vinke:

Jeg har nå ganske mange, ehmm, veldig mange :plystre: bryllupsblader og et par bøker.

Liker de utenlandske magasinene best og syns utvalget av noe til mannen/brudgommen er usselt.

Jeg liker : instyle weddings, brides, the knot, you and your wedding + boka ; grooms guide.

Hva med dere ?

Hvilke magasiner og bøker ville dere annbefale til brud og brudgom :bryllup:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_nygift_*
Skrevet

Jeg fant ingen blader jeg synes var bra, altfor mye reklame og uinteressant artikler. Jeg surfet på nett og fikk alt jeg trengte + mye mer der :)

Skrevet

jeg har vel kjøpt noen flere blader enn jeg egentlig trenger... men jeg er hele tide på jakt etter Brudebuketten med stor B.

Favoritten er The Bride and Bloom.

tingeling

Gjest SkalBliKone
Skrevet (endret)
jeg har vel kjøpt noen flere blader enn jeg egentlig trenger... men jeg er hele tide på jakt etter Brudebuketten med stor B.

Favoritten er The Bride and Bloom.

tingeling

Ser at vi begge liker tingeling :Nikke:

Det bladet har jeg ikke sett, sjekke det ut etterpå..

Jeg klipper i mine blader :jepp:

Utklippene blir plassert i egen perm, hvor jeg har div antall bilder av brudebuketter, frisyrer osv.

Blir morsom perm å ha til minne om forberedelsene før bryllupet.

Endret av SkalBliKone
Skrevet

Jeg har en pappeske full av blader fra planleggingen... som jeg sa til mannen min så var det den eneste gangen jeg kunne kjøpe disse bladene med gos samvittighet. så jeg benyttet meg virkelig av sjansen.... he he. Jeg likte også de utenlandske bladene best.... Men som en skriver utvalget til mannen var heller dårlig.... Men hvis man ser litt på reklamen også var det en del til menn der..... litt inspirasjon i alle fall....

Skrevet

Jeg har kjøpt omtrent alt jeg fant av bryllupsblader, både de norske og de utenlandske (da mest britiske). Har også laget en perm med utklipp av det jeg likte best, hårfrisyrer, kjoler, blomster osv.

Jeg synes også det var dårlig utvalg av ting til brudgommen, og det synes min kjære også. Det skulle vært egne blader bare for brudgommen også.

Skrevet

Lurt med perm... Jeg tror alltid at jeg skal huske hvor jeg så noe, men ...hrm... det gjør jeg jo selvsagt ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...