Gå til innhold

Trenger litt hjelp her :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ang en mann som bor ikke så langt unna meg, ser han nesten hver dag..Så synes jeg at han virker veldig søt...Hvordan skal jeg komme i kontakt uten å virke helt rar, desperat osv...

Har ikke engang fått mulighet til å si Hei til han...

Nå høres jeg ut som en fjortis, men er faktisk 30 år..Men med han her så vet jeg bare ikke hva jeg skal gjøre... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor ikke bare ta sjangsen, gå bort en dag du ser han og spørr om dere skal finne på noe sammen...

Skrevet
Ang en mann som bor ikke så langt unna meg, ser han nesten hver dag..Så synes jeg at han virker veldig søt...Hvordan skal jeg komme i kontakt uten å virke helt rar, desperat osv...

Nå høres jeg ut som en fjortis, men er faktisk 30 år..Men med han her så vet jeg bare ikke hva jeg skal gjøre... :fnise:

Hvis du ser han hver dag, så vet du jo ca i hvordan setting. Finn på noe i den settingen som tvinger dere til å prates. Så prates dere hver dag etter dèt, så inviterer du han med på noe etter en ukes tid.

Skrevet

Du kan "tilfeldgvis" treffe på ham i butikken, for eksempel. Først kan du flørte litt og prøve å la han sjekke deg opp. Hvis det ikke virker (kanskje han ikke tør), kan du selv ta initiativ. Du har relativt lite å tape og potensielt mye å vinne.

Skrevet
Hvordan skal jeg komme i kontakt uten å virke helt rar, desperat osv...

Rar er definitivt bare søtt. Desperat er du vel egentlig ikke før du stalker han etter at han avviste deg. Slutt å være så bekymret for hva han tror, det er hans tap om han ikke slår til, ikke sant?

Spørsmål til deg: I og med at du ikke har pratet med han, klarer du å trekke ut essensen i hvorfor du er tiltrukket av han?

• 2 uker senere...
Gjest Don Giovanni
Skrevet

Start med å si hei til ham og ta det derfra.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...