Gabriella Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Jeg synes begge disse er utrolig fine, men hvordan er kvaliteten? Og finnes det butikker i Oslo som fører Mulberry?
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 De har super kvalitet. Ligger en butikk i akersgata
Zest Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Kvaliteten er helt suveren ja! Jeg har en ytterst usunn Mulberry-addiction, er min min tredje nå, og de brukes hele tiden alle sammen. Spesielt de i darwin-skinn blir bare finere og finere jo mer jeg bruker dem!
Gjest Kanelia Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Jeg har Mulberry Bayswater og er kjempefornøyd. Bra kvalitet. Blir bare finere og finere. Kan anbefales.
Gabriella Skrevet 18. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2007 Det høres bra ut! Men stemmer det at det ikke er glidelås i disse, bare "lokk"?
Zest Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Ja, bare lokk på Bayswater, men en liten lås hvis du trenger. Har aldri opplevd at noe detter ut av min, og så lenge lokket er på får ikke lommetyver snusket hånda oppi heller.
LilleLy Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 Har sett at de også fører mulberry på gardermoen (tax free..) Men er usikker på om de er rimeligere likevel? Gjør jo isåfall ikke noe å spare litt på å kjøpe den der om man først skal ut og reise. De har min favoritt (Elgin) der iallfall Koster 6000 omtrent.. noen som vet hva den koster i vanlig butikk?
Gjest Elastica Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 Kvaliteten er helt suveren ja! Jeg har en ytterst usunn Mulberry-addiction, er min min tredje nå, og de brukes hele tiden alle sammen. Spesielt de i darwin-skinn blir bare finere og finere jo mer jeg bruker dem! Confession! Jeg også. Faktisk har jeg et lidenskaplig forhold til min første Mulberry i Darwinskin. Den er bare blitt finere med årene. De tre andre er også fine (Brooke, Zinia i sølv og Roxanne), men den føreste blir som sagt bare finere desto mer jeg bruker den.
Bex Skrevet 20. august 2007 #9 Skrevet 20. august 2007 Har sett at de også fører mulberry på gardermoen (tax free..) Men er usikker på om de er rimeligere likevel? Gjør jo isåfall ikke noe å spare litt på å kjøpe den der om man først skal ut og reise. De har min favoritt (Elgin) der iallfall Koster 6000 omtrent.. noen som vet hva den koster i vanlig butikk? Skal du uansett ut å reise, ville jeg sett etter veska på reisemålet. Da er det store muligheter for at du får tax-refund også (du må utenfor Scandinavia). Jeg har tenkt å kjøpe en Bayswater i London i høst. Verdens fineste veske...
Gjest Morbær Skrevet 30. november 2007 #12 Skrevet 30. november 2007 Tror prisene ca er de samme rundt omkring i forskjellige land ja (det er i alle fall min erfaring etter å ha vært "hekta" på Mulberry i mange år). Valutakurser kan imidlertid utgjøre litt forskjell i prisene + at TaxFree refund er br å ta med seg:-) Butikken Ebba i Gamla Stan i Stockholm har tidligere hatt bra priser på Mulberry men har ikke vært der på mange år så vet ikke hvordan det er der nå. Enig med alle om at det er utrolig fine vesker, har også Bayswater i Oak selv, brukt en del men så god som ny. Synes nok kvaliteten droppa litt for noen år siden men i følge Mulberry i Oslo har de flytta litt rundt på produksjonen for å heve kvaliteten igjen. Lykke til med Mulberryjakt!:-)
ashera Skrevet 30. november 2007 #13 Skrevet 30. november 2007 Har sett at de også fører mulberry på gardermoen (tax free..) Men er usikker på om de er rimeligere likevel? Gjør jo isåfall ikke noe å spare litt på å kjøpe den der om man først skal ut og reise. De har min favoritt (Elgin) der iallfall Koster 6000 omtrent.. noen som vet hva den koster i vanlig butikk? Fikk en Elgin til bursdagen min i sommer - den koster i underkant av seks tusen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå