Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, altså..

Jeg har aldri tatt fl (bare så det er sagt så funker ikke bokstaven etter x i alfabetet på tastaturet mitt) med barn før.

Og viss jeg skal ha med et barn i fl som ikke sitter så godt i vanlig sete enda, skal man da ha med egen bilstol, eller har dem sånt ombord i fl et?

Håper dere skjønner hva jeg mener. Har en liten rakker som ødela tasten så den bokstaven funker ikke lengre.... :sjenert:

men altså jeg snakker om "an airplane" ;)

:ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarte jo ikke på spørsmålet ditt engang... Tror ikke barna får eget sete når de er så små... man har de vel på fanget?

Skrevet
Du mener fly?? :hoho:

Nettopp :ler:

He he...

Gjest Vampyra
Skrevet

De minste barna sitter på fanget og festes med et belte som du fester i ditt eget.

Når det gjelder y-knappen din tipper jeg du har en liten gummidings som stikker opp av tastaturet hvis du har bærbar pc som du kan trykke på. Hvis ikke kan du plukke av en tast du sjelden bruker og sette den på y'en slik at du har noe å trykke på ;)

Skrevet
Når det gjelder y-knappen din tipper jeg du har en liten gummidings som stikker opp av tastaturet hvis du har bærbar pc som du kan trykke på. Hvis ikke kan du plukke av en tast du sjelden bruker og sette den på y'en slik at du har noe å trykke på ;)

Takk for svar. Når det gjelder den tasten. Så fungerer den ikke i det hele tatt. Lillegutt slagget over den, så den har blitt våt og så takket for seg.

Bokstaven "U" fungerer bare viss jeg trkker skikkelig hardt!

Gjest Vampyra
Skrevet
Takk for svar. Når det gjelder den tasten. Så fungerer den ikke i det hele tatt. Lillegutt slagget over den, så den har blitt våt og så takket for seg.

Bokstaven "U" fungerer bare viss jeg trkker skikkelig hardt!

såpass ja! :ler:

Da blir det nytt tastatur på deg da hehe

Skrevet

SÅ lenge barnet er under to år på avreisedagen fra Norge, så skal han sitte på fanget ditt under turen. Det finnes babycot på flyene, kanskej en eller to - men disse er reservert små babyer og dette må bestilles sammen med billetten.

Er barnet over to år på avreisedagen fra Norge, så skal barnet sitte i egen flystol.

Skrevet

Takk for svar :)

Da får lillegutt sitte på fanget da;)

Skrevet

Tips ang manglende tast:

Kopier en y et sted i en tekst, og trykk ctrl + v tastene samtidig så limes det inn en y der du trenger den :)

Skrevet
Tips ang manglende tast:

Kopier en y et sted i en tekst, og trykk ctrl + v tastene samtidig så limes det inn en y der du trenger den :)

Aha, det har jeg ikke tenkt over før!! :idesmil:

Tuusen takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...