Gå til innhold

uforpliktende sexforhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei

sikkert mange som har skrevet om dette før..

men jeg har uansett møtt en flott kar som jeg har veldig mye og bra sex med. Helt fantastisk..

Han gjør klart på at det kun er sex da vi begge kommer fra veldig ferske brudd.

Men jeg begynner å falle for karen, og jeg vil jo ikke det siden det kun er sex som han sier..

Skal jeg kutte kontakt eller hva? jeg har snakket såvidt med han om det og han sier at man får ta det som det kommer.

men jeg vil jo ikke fortsette med følelser hvis det allikevel ikke blir noe av..

noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tips nr1: Ikke innlede et seksuelt forhold til en person dersom du ikke er typen til å se på det som noe klinisk/mekanisk forbundet med et kort forbigående øyeblikk av ekstase!

Tips nr2: "Siden det kun er sex som HAN sier"!

Parkerte du din stemme i ditt "ferske brudd"?

La det ikke bli med den ene cellen du brukte på å skrive ned innlegget ditt!

Skrevet

Det er iallfall ingen god idè å inngå noe forhold med en ny så lenge man ikke er over eksen.

Det er å be om problemer.

Er du ferdig med din eks ?

Det virker ikke som om sexkompisen din er ferdig med sin eks siden han ikke vil inn i noe nytt enda.

Kanskje det er lurt å distansere seg før du utvikler følelser du bare blir såret av.....

Skrevet

Jeg er definitivt over min eks..

ellers hadde ikke jeg klart å få følelser for noen annen. sånn har jeg alltid vært at jeg alltid liker den jeg virkelig liker.

jeg ser poenget i å ikke innlede noe med en sexpartner..

men det er jo ikke akkurat det at jeg gjør det med vilje med å få følelser for denne personen.

Men må bare ta meg i nakken å ligge lavt i terrenget.. :)

Skrevet

Nå er jo det her et forhold som i utgangspunktet er basert på sex.

Jeg hadde et sånt et, men ble betatt og trakk meg tilbake. Jeg endret forutsetningene og for å ikke bli såret så valgte jeg å avslutte. Det viste seg å være riktig i forhold til tilbakemeldingene jeg fikk.

Har nå et annet sexforhold hvor vi kun er gode venner. Det fungerer ypperlig. Har kjent hverandre snart et år nå.

Skrevet
Hei

sikkert mange som har skrevet om dette før..

men jeg har uansett møtt en flott kar som jeg har veldig mye og bra sex med. Helt fantastisk..

Han gjør klart på at det kun er sex da vi begge kommer fra veldig ferske brudd.

Men jeg begynner å falle for karen, og jeg vil jo ikke det siden det kun er sex som han sier..

Skal jeg kutte kontakt eller hva? jeg har snakket såvidt med han om det og han sier at man får ta det som det kommer.

men jeg vil jo ikke fortsette med følelser hvis det allikevel ikke blir noe av..

noen tips?

Hvorfor sier han så kategorisk at det KUN er sex? fordi om han ikke vil rett inn i et forhold igjen så kan det jo være en mellomting?

Hvor gammel er han om jeg kan spørre?

Skrevet

Greg fra New York i boken "Han er faktisk ikke interessert" ville ha sagt nettopp: han er ikke interessert i deg annet enn for sex. Han vil ha sex og får det - attpåtil fra en som har følelser for ham. Så fin for ham! Han får alt når han vil og han kan forme deg i sin hule hånd. Han har makten og han er den som setter reglene.

Du har fortalt ham at du er interesser ti mer - han vil ikke. Det hjelper ikke å gi ham mer tid: når en mann er interessert i en kvinne mer enn bare sex viser han det og gjør seg fort ferdig med fortiden.

Han er altså ikke interessert nok og det er ingenting du kan gjøre for å endre på det.

Skrevet
Greg fra New York i boken "Han er faktisk ikke interessert" ville ha sagt nettopp: han er ikke interessert i deg annet enn for sex. Han vil ha sex og får det - attpåtil fra en som har følelser for ham. Så fin for ham! Han får alt når han vil og han kan forme deg i sin hule hånd. Han har makten og han er den som setter reglene.

Du har fortalt ham at du er interesser ti mer - han vil ikke. Det hjelper ikke å gi ham mer tid: når en mann er interessert i en kvinne mer enn bare sex viser han det og gjør seg fort ferdig med fortiden.

Han er altså ikke interessert nok og det er ingenting du kan gjøre for å endre på det.

Henger meg på denne.

Skrevet

Kan noen forklare meg hvorfor det er problematisk dersom en part i et sex forhold utvikler følelser ...

Jeg har aldri og kommer kanskje aldri til å forstå det problematiske i dette , jeg mener hvis den som ikke har blitt forelsket er noenlunde fair .

Eller kan jeg nevne at den boka som heter "han er faktisk ikke interessert" er skrevet av en AMERIKANER for AMERIKANSKE forhold .

Amerikanerne har et mye mer konservativt kjønnsrollemønster enn de fleste heldigvis har i Norge .

Skrevet

Hvis en mann bestemmer seg for at det skal være sexforhold, så vil han gjerne ha det som et sexforhold... :) Det er min erfaring anyways.

Gjest Frøken Titt
Skrevet
Eller kan jeg nevne at den boka som heter "han er faktisk ikke interessert" er skrevet av en AMERIKANER for AMERIKANSKE forhold .

Amerikanerne har et mye mer konservativt kjønnsrollemønster enn de fleste heldigvis har i Norge .

Jeg vet. Derfor er jeg så innmari lei av å se den boka bli nevnt.

- sidespor.

Skrevet

Min elsker sa også til meg at dette er KUN sex, IKKE noe mer. Gjorde det veldig klart for meg. I dag er vi gift. :)

Jeg ville sagt til han at du har utviklet følelser for han, spør han om han syntes dere bør avslutte forholdet eller hva han vil nå.. du må jo ta en sjangse her dersom du vil ha han.

Skrevet

Hvis han tydeligvis ikke er interesserte i noe annet enn sex, er det sikkert ikke noe mer å hente hos han. Next! :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...