Ghost Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Den her, ser mer ut som en som gråter. Den her minner meg om en gutt jeg kjente som måtte rulle med hodet hver natt for å få sove. Det gjør egentlig denne også.... :klø: Lusangrep
Gjest Mirina Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Det gjør egentlig denne også.... Jeg aner ikke hvorfor, men når jeg først så den fikk jeg det for meg at den onanerte!? Huff, kofferthjerne.
Ghost Skrevet 17. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2007 Jeg aner ikke hvorfor, men når jeg først så den fikk jeg det for meg at den onanerte!? Huff, kofferthjerne.
Yme Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Jeg tror heller problemet ligger i at dere har dårlige skjermkort, gamle monitorer, eller trenger nye øyne. Utenom runkesmajlien. Den runker!
Gjest Pax Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Utenom runkesmajlien. Den runker! Hvilken er det?
Yme Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 (endret) Den hjeeeeeeeer Ser du ikke hvor vill han er? Han ronker jo sån han ikke greier å ligge stille! Endret 18. august 2007 av Yme
Gjest Pax Skrevet 18. august 2007 #8 Skrevet 18. august 2007 Ser du ikke hvor vill han er? Han ronker jo sån han ikke greier å ligge stille! Nei, det ser jeg ikke. Jeg er for uskyldig til å se sånt.
Gjest Pax Skrevet 19. august 2007 #10 Skrevet 19. august 2007 Jeg synes den med det blå på ser ond ut
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2007 #11 Skrevet 19. august 2007 Jeg synes den med det blå på ser ond ut Det er faktisk litt skummelt at den ikke forandrer uttrykk i det hele tatt når den får klem... Denne her synes jeg er vanskelig å tyde: Jeg skjønner jo uttrykket, men fortsatt lite opplagt. Og denne her ser mer ut som en deltaker i eh, tilrettelagte leker, enn en sporty fotballspiller, i hvert fall :
Ghost Skrevet 19. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 19. august 2007 Jeg har vel tatt opp denne før ; Men denne Hvordan kan dette skje egentlig? når man ser på hvordan dem egentlig ligger? Visst damen ligger øverst, er det ikke da vanskelig for mannen å få den inn da når føttene hennes er så sammenklemt. Han knne såklart ligget oppå henne, men da ville vel ikke føttene hans vært oppå hennes... det hadde nok vært litt vondt for hennes føtter igjen..
Gjest Advena Skrevet 20. august 2007 #13 Skrevet 20. august 2007 (endret) Jøss, denne var jo overivrig! Endret 20. august 2007 av Advena
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå