Gå til innhold

Juicy Tubes

Junebug

Anbefalte innlegg

Jeg har en av Lancomes Juicy Tubes. Jeg synes den er fin på leppene og de har mange andre farger som jeg også liker. MEN de smaker helt forferdelig! Er det noen av dere som liker denne smaken?

Det er også umulig å få et kyss av kjæresten når jeg har på denne lipglossen. Han blir kvalm av smaken.

Jeg skulle ønske Lancome begynte å produsere Juicy Tubes uten smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare å glemme kos fra mannen min når jeg har på Juicy Tubes.............. Har en lilla en som heter Cassis, den blir jeg kvalm av selv, lovte meg selv at jeg skal aldri mer kjøpe flere......men fant en rosagråaktig som var veldig fin og faktisk luktet og smakte godt, den heter chilled. De er jo ikke så dyre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er rosa med jordbærsmak og den smaker ikke godt! Har byttet den ut med en Versace-gloss som ligner veldig i fargen (mer glitter), men som ikke smaker noe. Mye bedre!

Jeg får lukte litt på Chilled og se om jeg skal prøve den, jeg foretrekker lebestifter og glosser som ikke smaker noe så det spørs... Men takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker verken kosistensen eller smaken, jeg, så for meg var dte et totalt bom-kjøp... ga den til min lillesøster, og hun ble sååå fornøyd.... vel, vel, smaken er som baken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er prisen på disse lippglossene?

Er vill etter glosser......... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JEg synes smaken er kjempegod, jeg! Har to stykker, og slikker det i meg så fort jeg har fått det på munnen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Musemor

Jeg bruker også Chilled og synes den smaker og lukter veldig godt! Kjøpte en på Glasmagasinet i Oslo forrige uke og den kostet 130;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ogsaa til innkjoep av Lancome sine juicy tubes, men syns det var bortkastede penger.

For meg er den altfor seig paa leppene og haaret mitt klistrer seg fast i den...

:lol:

Er derimot super fornoeyd med Maybelline sine fruity jelly lip glosser, de sitter bra uten og bli for sticky, de lukter og smaker godt, er billigere i pris(men de er ogsaa mindre i stoerrelse enn juicy tubene) og de gir en super gloss!

(Vet ikke helt om de er i Norge enda?)

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de er i norge.

ikke prøvd dem enda, men.

liker pastel repair fra l'oreal også.

men juicy tubes var helt skrekkelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2 stk en rosa farge og en lillaaktig synes den rosa lukter og smaker best bruker den mest.Men synes de er litt klissete håret sitter Fast i DEN.Ellers er jeg fornøyd med den er litt klissete da ,men ser så fin ut Sikkelig glossy NICE :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

hm.. syns den fra mybelline er horribel!!! (kjøpte den røde, ville ha en våt, transarent rødfarge på leppene) seig og vemmelig.. og det er jo juicy-tubes også.. Blir ikke særlig kiss-able nei:(

jg vil heller ha en gloss som ikke er sticky, mjer som en leppomade.

pastel repair er ålreit da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...