Gjest Francis Drake Skrevet 18. august 2007 #21 Skrevet 18. august 2007 Enig med Yme her jeg trodde at spekulasjoner ikke var lov....regelen gjelder kanskje bare for noen
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2007 #22 Skrevet 18. august 2007 Ja, det kan du jo spørre dem som har fått smake utrenskningene på KG. Vi snakker faktisk ganske alvorlige overtramp og brudd på arbeidsmiljøloven her. Ikke bare brukere som har blitt utestengt et helt år, som de har følt har spurt litt ubehagelige spørsmål på Ris og Ros Arbeidsmiljøloven? Brukerne er da ikek ansatt på KG? Og hva som skjer internt i KG er ikke vår sak, det er interne anliggender.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2007 #23 Skrevet 18. august 2007 Jeg snakket generelt om ledelsen, i tillegg til brukere. Og da fikk jeg også smake hvordan KG opererer. De har faktisk utestengt IP'en min fordi jeg stilte noen spørsmål på Ris og Ros.
Gjest Frøken Titt Skrevet 18. august 2007 #24 Skrevet 18. august 2007 Jeg snakket generelt om ledelsen, i tillegg til brukere. Og da fikk jeg også smake hvordan KG opererer. De har faktisk utestengt IP'en min fordi jeg stilte noen spørsmål på Ris og Ros. ?
mysan Skrevet 18. august 2007 #25 Skrevet 18. august 2007 Jeg snakket generelt om ledelsen, i tillegg til brukere. Og da fikk jeg også smake hvordan KG opererer. De har faktisk utestengt IP'en min fordi jeg stilte noen spørsmål på Ris og Ros. Men den som ler sist...osv. Du er her ennå!
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2007 #26 Skrevet 18. august 2007 Ja, det er ikke så vanskelig som de flest moderatorene her tror å komme seg rundt det. Jeg har fortsatt samme IP fra leverandøren, forøvrig. Det "gale" jeg har gjort: 1. Jeg lagde en tråd på snikk-snakk og spurte om noen hadde lyst på k*k. Den ble slettet, jeg ville ha en forklaring siden tråd om bæsjspising får stå. Jeg har ennå ikke fått noe ordentlig svar, bare at den kunne misoppfattes (doh!). 2. Jeg lagde en tråd om Arne Myrdal, som sikkert brøt noen regler. Jeg lagde en ny tråd som ikke brøt noen regler; jeg skrev at vi burde vise han respekt, siden han tross alt er død. Så spurte jeg om hvorfor den også ble slettet. Rett etterpå var jeg sperret ute. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har gjort noe annet. Jeg har ikke gjort noe store, stygge saker, men de sletter og "elimenerer" ting de ikke liker når de ikke klarer å svare/vri seg unna. Ynkelig av KG-ledelsen.
mysan Skrevet 18. august 2007 #27 Skrevet 18. august 2007 Jeg lagde en ny tråd som ikke brøt noen regler; jeg skrev at vi burde vise han respekt, siden han tross alt er død. Så spurte jeg om hvorfor den også ble slettet. Rett etterpå var jeg sperret ute. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har gjort noe annet. Jeg har ikke gjort noe store, stygge saker, men de sletter og "elimenerer" ting de ikke liker når de ikke klarer å svare/vri seg unna. Ynkelig av KG-ledelsen. Dette lyder kjent.. et ekko fra ikke så veldig svunne tider... januar i år ca.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2007 #28 Skrevet 18. august 2007 Hadde de enda bare oppført seg sånn blant "virtuelle brukere".
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2007 #29 Skrevet 18. august 2007 Ja, det er ikke så vanskelig som de flest moderatorene her tror å komme seg rundt det. Jeg har fortsatt samme IP fra leverandøren, forøvrig. Det "gale" jeg har gjort: 1. Jeg lagde en tråd på snikk-snakk og spurte om noen hadde lyst på k*k. Den ble slettet, jeg ville ha en forklaring siden tråd om bæsjspising får stå. Jeg har ennå ikke fått noe ordentlig svar, bare at den kunne misoppfattes (doh!). 2. Jeg lagde en tråd om Arne Myrdal, som sikkert brøt noen regler. Jeg lagde en ny tråd som ikke brøt noen regler; jeg skrev at vi burde vise han respekt, siden han tross alt er død. Så spurte jeg om hvorfor den også ble slettet. Rett etterpå var jeg sperret ute. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har gjort noe annet. Jeg har ikke gjort noe store, stygge saker, men de sletter og "elimenerer" ting de ikke liker når de ikke klarer å svare/vri seg unna. Ynkelig av KG-ledelsen. Jeg kan forstå KG-ledelsen svært godt i de vurderinger de gjør. De gjør sitt beste og har fått til et veldig bra forum her, også for gjester. Det høres ikke ut som om du bidrar konstruktivt. Hvis du vil bare lage kvalme og krangle er det ikke hyggelig å ha slike brukere i et forum.
Snasen Skrevet 19. august 2007 #30 Skrevet 19. august 2007 nei. den kunne vært høyere egentlig. er det noe å klage over? for lav?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå