Gjest Francis Drake Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 er det bare meg eller er terskelen alt for lav for hva man kan skrive her inne
Brunhilde Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Du har vel vært her såpass lenge (under forskjellige nick) at du godt vet hvor høy (eller lav) terkselen er. Hvis du tenker på sms-vitsen som en del av oss reagerte på så mener jeg nei, terskelen er ikke for lav. Det er faktisk grenser for hva som er OK å skrive i et forum.
Gjest Francis Drake Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Du har vel vært her såpass lenge (under forskjellige nick) jeg tror du blander meg med en annen person
Brunhilde Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 jeg tror du blander meg med en annen person Det tror jeg ikke.
Gjest Bellatrix Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Det tror jeg ikke. ikke jeg heller. av og til kan nok takhøyden være lav her, men i forhold til "vitsen" og "ali tissa på seg"-tråden er jeg enig i at de er usmakelige.
Yme Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 (endret) jeg tror du blander meg med en annen person Jeg tror du blander degselv med en aan... Endret 17. august 2007 av Yme
Gjest Frk Åberg Skrevet 17. august 2007 #8 Skrevet 17. august 2007 Jeg syns det er bra med en lav terskel. Ellers hadde det nok blitt et dødt forum. Men det betyr ikke at det skal være lov til å hetse over en lav sko. Men der pleier moderatorene å rydde greit, opp syns jeg. Men hva mener du egentlig? Syns du det startes mange dumme tråder? Eller mener at det f.eks. er for lett å hetse andre?
Tabris Skrevet 17. august 2007 #9 Skrevet 17. august 2007 Jeg synes personlig terskelen kan være for høy - det er så mye usakligheter og off-topic på KG i forhold til mange andre forum.
mysan Skrevet 17. august 2007 #10 Skrevet 17. august 2007 Terskelen har blitt ganske grei etter diverse runder gjennom de siste tre-fire årene.
Gjest Francis Drake Skrevet 17. august 2007 #11 Skrevet 17. august 2007 Det tror jeg ikke. vel det vet du sikkert bedre en meg.
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2007 #12 Skrevet 17. august 2007 Det er ikke så veldig vanskelig å skjønne hvem du er med tanke på avatar, måten du skriver på, signatur osv... Bare tåpelig å nekte for det! Når det gjelder takhøyden her inne, så er det bra den er lav i visse tilfeller. Du følte jo selv at du ble dårlig behandlet for en tid tilbake(en av de mange gangene du slettet deg)
Hu i Svingen Skrevet 17. august 2007 #13 Skrevet 17. august 2007 Ble nysgjerrig på hvilken sms-vits det refereres til (antar den er slettet?)...
mysan Skrevet 17. august 2007 #14 Skrevet 17. august 2007 Ble nysgjerrig på hvilken sms-vits det refereres til (antar den er slettet?)... NÅ er den borte. Det tok ca tre dager. Den stod der tidligere idag.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2007 #15 Skrevet 18. august 2007 Nei, terskelen er ikke høy her inne. Ledelsen sletter innlegg de ikke liker, selv om den ikke bryter noen regler. De utestenger også brukere og andre over en lav sko, på stalinistisk vis utsletter folk de ikke liker eller som tar seg dårlig ut for interessene til Orkla. Dessuten er reglene, blant annet at man ikke kan spekulere, helt tullete.
Gjest Frk Åberg Skrevet 18. august 2007 #16 Skrevet 18. august 2007 Snakker man her om terskel eller takhøyde? :klø: Jeg er for en lav terskel i den forstand at man ikke skal være redd for å lage tråder med spørsmål som for noen kan virke dumme. Jeg vil heller ha massevis av merkelige tråder enn noen få seriøse. Og jeg vil forsåvidt at det skal være høyt under taket, så lenge man ikke hetser andre brukere eller bestemte grupper.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2007 #17 Skrevet 18. august 2007 Det tror jeg ikke. Enig med Brunhilde, selv gjester er nok enig i det.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2007 #18 Skrevet 18. august 2007 Jeg tror du blander degselv med en aan... Enig med Yme her
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2007 #19 Skrevet 18. august 2007 Nei, terskelen er ikke høy her inne. Ledelsen sletter innlegg de ikke liker, selv om den ikke bryter noen regler. De utestenger også brukere og andre over en lav sko, på stalinistisk vis utsletter folk de ikke liker eller som tar seg dårlig ut for interessene til Orkla. Dessuten er reglene, blant annet at man ikke kan spekulere, helt tullete. Marve Fleksnes og Narkomane-Jarle paranoid eller? :kaffe:
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2007 #20 Skrevet 18. august 2007 Marve Fleksnes og Narkomane-Jarle paranoid eller? :kaffe: Ja, det kan du jo spørre dem som har fått smake utrenskningene på KG. Vi snakker faktisk ganske alvorlige overtramp og brudd på arbeidsmiljøloven her. Ikke bare brukere som har blitt utestengt et helt år, som de har følt har spurt litt ubehagelige spørsmål på Ris og Ros
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå