Gjest mariaja Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 (endret) Hei! Håper jeg plasserer dette riktig Jeg og en venninne skal på temafest imorgen med resten av førsteårstudentene og det er meningen at man skal kle seg ut etter den første bokstaven i navnet sitt. For eksempel Peter - Pirat. Skjønner? Navnet mitt er Maria, og hennes starter på "H". Lurer på om dere har noen lure tips til oss, vi kommer ikke på så mye! Takk for hjelpen Endret 17. august 2007 av mariaja
kitekatt Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Hei! Håper jeg plasserer dette riktig Jeg og en venninne skal på temafest imorgen med resten av førsteårstudentene og det er meningen at man skal kle seg ut etter den første bokstaven i navnet sitt. For eksempel Peter - Pirat. Skjønner? Navnet mitt er Maria, og hennes starter på "H". Lurer på om dere har noen lure tips til oss, vi kommer ikke på så mye! Takk for hjelpen Maria...magedanser??? ,) H er litt værre....husmor???
Gjest mariaja Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Nei, det er ikke så lett! Vi har vanskelige navn
Gjenglemt sykkellås Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 M - Magica fra tryll, matros, Marilyn Monroe, Marylin Manson, Maria (til Josef og Jesus), Maggie (i Simpsons), Märtha (finne på noe morsomt med engler? ) H - Hillary Clinton, homsepatruljemedlem, hjemløs, harry
Gjest mariaja Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 (endret) M - Magica fra tryll, matros, Marilyn Monroe, Marylin Manson, Maria (til Josef og Jesus), Maggie (i Simpsons), Märtha (finne på noe morsomt med engler? ) H - Hillary Clinton, homsepatruljemedlem, hjemløs, harry Takk for morsomme tips :D Endret 17. august 2007 av mariaja
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 H: humle, hummer, høne, hore, Hufsa (fra Mummidalen), Hottentott (skikkelig politisk ukorrekt...), Hulken....
Rexina Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 M: Madonna, mor, mammadalt, Minnie Mus.. H: Havfrue, han (en gutt?) uff, så dårlig fantasi jeg hadde nå..
Catzy Skrevet 17. august 2007 #8 Skrevet 17. august 2007 H - Halle Berry (gå som catwoman), Hitler, huladanser (passer til deg som magedanser!), hund, hane, hest, heltinne. M - Marihøne? I hvertfall hvis H går som Humle.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå