Gå til innhold

Temafest

Fremhevede innlegg

Gjest mariaja
Skrevet (endret)

Hei!

Håper jeg plasserer dette riktig :)

Jeg og en venninne skal på temafest imorgen med resten av førsteårstudentene og det er meningen at man skal kle seg ut etter den første bokstaven i navnet sitt. For eksempel Peter - Pirat. Skjønner?

Navnet mitt er Maria, og hennes starter på "H". Lurer på om dere har noen lure tips til oss, vi kommer ikke på så mye!

Takk for hjelpen :jepp:

Endret av mariaja
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Håper jeg plasserer dette riktig :)

Jeg og en venninne skal på temafest imorgen med resten av førsteårstudentene og det er meningen at man skal kle seg ut etter den første bokstaven i navnet sitt. For eksempel Peter - Pirat. Skjønner?

Navnet mitt er Maria, og hennes starter på "H". Lurer på om dere har noen lure tips til oss, vi kommer ikke på så mye!

Takk for hjelpen :jepp:

Maria...magedanser??? ,)

H er litt værre....husmor???

Gjest mariaja
Skrevet

Nei, det er ikke så lett! :fnise:

Vi har vanskelige navn :jepp:

Skrevet

M - Magica fra tryll, matros, Marilyn Monroe, Marylin Manson, Maria (til Josef og Jesus), Maggie (i Simpsons), Märtha (finne på noe morsomt med engler? :lol: )

H - Hillary Clinton, homsepatruljemedlem, hjemløs, harry

Gjest mariaja
Skrevet (endret)
M - Magica fra tryll, matros, Marilyn Monroe, Marylin Manson, Maria (til Josef og Jesus), Maggie (i Simpsons), Märtha (finne på noe morsomt med engler? :lol: )

H - Hillary Clinton, homsepatruljemedlem, hjemløs, harry

Takk for morsomme tips :D

Endret av mariaja
Skrevet

H: humle, hummer, høne, hore, Hufsa (fra Mummidalen), Hottentott (skikkelig politisk ukorrekt...), Hulken....

Skrevet

M: Madonna, mor, mammadalt, Minnie Mus..

H: Havfrue, han (en gutt?)

uff, så dårlig fantasi jeg hadde nå..

Skrevet

H - Halle Berry (gå som catwoman), Hitler, huladanser (passer til deg som magedanser!), hund, hane, hest, heltinne.

M - Marihøne? I hvertfall hvis H går som Humle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...