Gå til innhold

underskjørt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil at kjolen min skal gå ut i fra midjen og srå utover ned mot golvet. Slik at kjolen får slik form:http://cgi.ebay.com/WG0504-OLYMPIA-SHAROI-WEDDING-GOWN-SIZE-2-30-CUSTOM_W0QQitemZ270023446335QQihZ017QQcategoryZ63851QQtcZphotoQQcmdZViewItem

:hjerter_rundt:

Det er ikke akkurat denne kjolen, men min har lik form.

Hvilket underskjørt lønner det seg å ha da?

Hva er mest behagelig å gå med?

Underskjørtene med flere lag tyll, vil de klare å holde kjolen ut slik?

Hvis jeg skal ha ringer, hvor mange er nødvendig..2?

supert hvis noen kan dele erfaring med meg

:klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det vil være lurest med ringer, for da får du kjolen litt vekk fra føttene, noe som gjør det veldig mye lettere både å gå og danse. Dessuten så får skjørtet mer den formen du ønsker av å ha ringer, ellers vil den falle mer sammen.

Jeg trodde ikke jeg ville ha ringer i underskjørtet mitt, før jeg prøvde på kjolen min med et underskjørt med to ringer. Det ble mye penere, og mye "luftigere" rundt føttene.

Skrevet

Jeg har prøvd underskjørt både med og uten ringer, og jeg likte med ringer best. Som Branna sier, så stod det litt ut fra kroppen, så det ble enklere å gå, og jeg synes skjørtet på kjolen lå penere :)

Skrevet

Jeg hadde underskjørt med endel tyll og 2 ringer. Jeg skøv ringene ganske mye sammen sånn at ikke skjørtet ble så veldig stort (man kunne regulere dem ganske mye!)

Slik så kjolen min ut

Gjest Frysepulver
Skrevet

Hvordan er det å sitte med disse ringene?

Skrevet
Hvordan er det å sitte med disse ringene?

Det går bra, for de er plassert under knærne slik at du ikke sitter på selve ringene. Var litt bekymret for dette selv før jeg prøvde det, men det gikk fint med meg i hvert fall.

Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldinger :klemmer:

Da går jeg for et underskjørt med 2 ringer. Bra de er justerbare da :fnise: Ellers hadde det sett ut som ei sånn dorulldame m skjørt fra 80-tallet på meg. Er ikke store dama sjø :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...