Gjest Brud2008 Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Hvor mange brudepiker kan man ha?? Jeg har 3stk som jeg ikke greier å velge mellom...de betyr noe for meg alle sammen på hver sin måte. Derfor vil jeg at alle 3 skal være brudepiker
øyenstikker Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Har nesten ikke sett brudepar med bare 1 brudepike jeg. Har sett mange som har hatt flere. Jeg skal ha 4 stk. Mine tantebarn og hans onkelbarn. De er i prinsessealder, så de hålder jo på å dåååne av å få være brudepiker så ta alle 3 du
Gjest Brud2008 Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Ok. Tusen takk for svar:D Ble litt forvirret bare. Jeg hørte at det kan bare være 1 brudpike som kan skrive under på forloverærklæringen...vet egentlig ikke om dette stemmer heller
øyenstikker Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 ehhh blomsterpike er ikke det samme som forlover da. En bruker å ha en forlover. (noen har flere) Men blomsterpike er barn som går inn før deg i kirken, uten noen formelle oppgaver,,,
Gjest Brud2008 Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Lol..forlover var det jeg mente. Altså om det er mulig å ha flere, og om alle må skrive forloverærklæring:)
Stine66 Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Tror det er vanlig at en forlover skriver forlovererklæring, men du kan jo gjerne ha flere som fungerer som forlovere, er med i kirka etc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå