Gjest Lettere forvirret Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 En jeg liker godt har en litt lei uvane. Han avlyser sikkert 3 av 4 avtaler med meg. Han sier alltid fra at det har kommet noe i veien, at vi må ha det til gode. Men aldri grunnen. Selv om jeg liker han kjempegodt begynner jeg å bli litt lei. For det blir sånn at hvis han sier han kommer, så kommer han kanskje. Og hvis han sier at han kommer kanskje, så kommer han neppe. Egentlig ville jeg gitt opp, og tatt det som et tegn på at han ikke er så interessert i å treffes. Men så fikk jeg vite av en felles venninne av oss i dag at han har ringt henne og bedt henne *fiske" for å finne ut om jeg liker han! Hvordan i all verden skal jeg tolke dette? Hvis han liker meg burde han vel heller spurt meg enn henne, og i hvert fall ikke bedt om å treffes for så å avlyse stadig vekk? Noen som har vært borti lignende? PS - han virker ikke som en type som mangler selvtillit, så tror ikke det kan være derfor...
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Etter flere avlysninger ville jeg bedt om en grunn. Og hvis han spurte igjen ville jeg spurt om det blir noe av denne gangen. Litt respektløst å stadig avlyse uten noen begrunnelse. Ting kan jo skje, men da bør man si fra skikkelig.
caso Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Han er sikkert usikker og lurer på om du virkelig vil møtes, og avlyser fordi han er nervøs. Det er mitt stalltips . Ikke sikkert det stemmer dog, for lite bakgrunnskunnskap om mennesket for å kunne si noe sånt. Evt så prøver han noen sjekketrisk som står skrevet i en nylig utgikk bok, der det står indirekte at man skal avlyse for å være kostbar og få jenta til å hige mer og mer
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 For det blir sånn at hvis han sier han kommer, så kommer han kanskje. Og hvis han sier at han kommer kanskje, så kommer han neppe. Egentlig ville jeg gitt opp, og tatt det som et tegn på at han ikke er så interessert i å treffes. Men så fikk jeg vite av en felles venninne av oss i dag at han har ringt henne og bedt henne *fiske" for å finne ut om jeg liker han! Hvordan i all verden skal jeg tolke dette? Hvis han liker meg burde han vel heller spurt meg enn henne, og i hvert fall ikke bedt om å treffes for så å avlyse stadig vekk? Noen som har vært borti lignende? Han er tydeligvis en useriøs player som tester ut. I tillegg til dette er han rett og slett ikke interessert. Hadde han vært interessert ville han ha møtt opp.
aline Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 si det til ham som det er, at du liker ham og gjerne kunne tenke deg å date ham, men at du blir veldig usikker på hva han vil når han driver å avlyser stadig vekk og at du gjerne vil at han skal holde avtaler dersom han vil at dere skal fortsette å treffes. Det er umulig å si hvorfor han gjør som han gjør, om han er interessert eller ikke, folk er så forskjellige. Det kan være alt fra usikker, redsel for å binde seg, drittsekk eller rett og slett rotehue.. Lureste måten å finne ut av det på, slik jeg ser det, vil være å snakke med ham rett ut om det. greit nok å avlyse når ting ikke passer likevel, men når dette skjer stadig, ville jeg sagt ifra at dersom han faktisk ønsker å bli kjent, så er han nødt til å prioritere tid til det litt nå og da. ;-)
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 greit nok å avlyse når ting ikke passer likevel, men når dette skjer stadig, ville jeg sagt ifra at dersom han faktisk ønsker å bli kjent, så er han nødt til å prioritere tid til det litt nå og da. ;-) Han er mann og vet nok dette selv - og er fullt klar over at han er en drittsekk. Hvis han virkelig var interessert ville han ha møtt opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå