Gjest Jenna88 Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Hva har du i veska di? Selv har jeg - Vannflaske - Lommebok og sertfikat - Hårbørste, strikk og spenner - Lommetørkler - Husnøkler - Mobiltelefon - Mascara - Pudder - Solbriller - En pakke tyggegummi - Pocketbok - Notater - Månedskort Jenna.
Gjest Frk Åberg Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 I dag har jeg ryggsekk, og der er: *kortholder *en grønn pung *mobil *lys rosa lipgloss *rød leppestift *nøkler *minnepinne *en tampong *to bøker: en pensumbok og en roman *filofaks *vannflaske *to brødskiver med ost *to epler *en liten pose med grønne druer *et brunt sjal *plasteteip *et par brosjyrer *en hårstrikk
Gjest Pax Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Sminke Mobil Nøkler Notatblokk (viktig!) Penn Lommebok Medisiner Lite speil
Arkana Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Lommebok, mobiltelefon, nøkler, lypsyl, tampong, penn, papir, medisiner, papirlommetørklær, våtservietter, tyggegummi, sammenleggbar børste med et lite speil i håndtaket og mp3-spiller.
Gjest Alou Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 (endret) Variere litt: Mobil NSF håndbok Penner Lipbalm Lommebok full av penger (not!) Notatblokk Nøkler - selvsagt Endret 17. august 2007 av Alou
Bokormen Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 * nøkler * mobil * lommebok * lommeradio * bok (roman) * filofax * notatbok * tyggis * lipgloss * tampong * hårstrikk * adgangskort til jobben * munn-til-munn maske * sprit til hånddisenfeksjon * penn * solbriller * paraply * og masse rot i bunn
Ghost Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 Kvitteringer Bleier Smokk En leke Pengbok Masse løse 50-øringer og 1-kroner Hårstrikk og hårklemmer Penn Lommebok Nøkler
Gjenglemt sykkellås Skrevet 17. august 2007 #8 Skrevet 17. august 2007 Tørrserviett til å rense PC-skjerm Nøkler Nøkkelkort til jobb Filofax Lommebok Høretelefoner til mobil En femmer og et kronestykke løst (jøss) Tre lipgloss og annen sminketing En lapp med telefonnummer Hårnåler Fem hårstrikk (Så det er der de havner) En paracet Nettbankkalkulator Et ark Overfallsalarm. (hehe) En kvittering fra en minibank (som jeg kaster nå) Et avisutklipp
Amanlis Skrevet 17. august 2007 #9 Skrevet 17. august 2007 I dag har jeg: Lommebok Mobiltelefon Nøkler Låsespray Liten toalettmappe med paracet, bind osv Kulepenn 7ende sans Kvitteringer Fotlenke Hårstrikk Hårspenne Kopi av kjøreregning
milla-mor Skrevet 18. august 2007 #10 Skrevet 18. august 2007 hmmm... ja, dèt lurer jeg sannelig på selv òg. skalviseherda... -lommebok -mobil (var det der den var, ja... kjekt) -fem forskjellige lip-glosser -nøkler -parfyme -vannflaske (tom) -handlepose med ny genser (kjøpt på tirsdag) -ca tyve kvitteringer -pastiller med salt lakris -tyggis -ipod (uten høredingsene, vel og merke) -armbånd -tamponger -vaskeservietter (til min datter) -syvende sans -tre kronestykker -solbriller ja, jeg har stor veske
Gjest Trolletrine Skrevet 18. august 2007 #11 Skrevet 18. august 2007 Mobil Busskort Husnøkler Adgangskort og med.nøkkel til jobben Pudder Lipgloss Ibux Inhalator Mp3-spiller Sigaretter Lighter Tyggis Hårbørste Vannflaske Som regel paraply Bussrute Lommebok Tampong Hårstrikk Hårnåler (ja,-har stor veske,ja )
Cottoncandy Skrevet 18. august 2007 #12 Skrevet 18. august 2007 (endret) Veska mi akkurat nå: Lommebok Nøkler Penn Lypsyl Håndkrem Neglelakk Gammel togbillett Timekort hos optiker Hårstrikk Hårspenne En resept Doc' honning- lakris Tampong Drop-it øyedråper Smertestillende En lapp med noen telefonnummer på Endret 18. august 2007 av Cottoncandy
Gjest *Mim* Skrevet 18. august 2007 #13 Skrevet 18. august 2007 kort lipgloss 8 hour cream nøkkelknippe småpenger hårklype en kvittering
Gjest beekeeper Skrevet 18. august 2007 #14 Skrevet 18. august 2007 masse drit lypsyl ipod lommebok tampong tre forskjellige nøkler og enda mer drit.
bundy Skrevet 19. august 2007 #15 Skrevet 19. august 2007 Jeg bruker ikke veske, jeg har derimot dette i lommene mine: Mp3 spiller headphones(oftest rundt nakken) mobil nøkler lommebok med penger og kondomer i. Pastiller busskort røyk og snus Det har jeg vaneligvis på meg.
Lindusa Skrevet 19. august 2007 #16 Skrevet 19. august 2007 Etter en liten kikk i veska har jeg funnet dette: vannflaske mobillader mobil lommebok skriveblokk Arbeidsmiljoløven Hovedavtalen Overenskomsten kalender bok håndbok ikea katalog markerinstusj klokke brilleetui linse etui linse væske bandasje hårstrikk og hårspenner Diverse nøkkelkort nøkler penner slips og slipsnål tampong papirlommetørkler Egentlig så burde jeg vel gå over tel sekk, eller mindre veske. Ikke no rart veska mi er tung å drasse på....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå