Gå til innhold

Ett par spørsmål

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Hei

Jeg er en mann i fast forhold over flere år. Jeg vet alt om min kvinnes fortid, og det tenner meg å snakke om og å tenke på hennes tidligere seksuelle episoder. Hun har fortalt meg en del om dette tidligere.

Det er mange tråder her om penisstørrelser, hvor det virker som mange her inne husker ganske godt hvor store peniser de har befattet seg med tidligere.

Spørsmålene mine er:

Har dere snakket med noen partnere om tidligere partneres størrelser?

Har noen spurt dere om dette, og hva har dere da svart?

Kan man spørre om dette, eller er det uhørt å spørre.

Må tillegge at det kun er spenning og tenning som er formålet, og ikke usikkerhet. Jeg vet selv jeg er middels utstyrt, og lever godt med det.

Vennlig hilsen mann 35

Videoannonse
Annonse
Gjest Kvinne 32
Skrevet

Det er ikke uhørt å spørre om det. Jeg ville ah svart gledelig på det spørsmålet om tidligere menns størrelse, dersom mannen spurte.

Skrevet

Jeg synes ikke det er noen vits i å snakke om det. For det første er det en privatsak mellom tidligere partnere og meg, for det andre er størrelse underordnet.

Skrevet

Jeg er litt sånn at det som har skjedd mellom meg og andre menn er faktisk en privatsak mellom oss, og jeg diskuterer ikke med min nåværende partner detaljer om hva jeg har gjort tidligere, og ihvertfall ikke penisstørrelse.

Skrevet

Jeg mener det er uhørt å spørre om slikt ja. Dette er privat informasjon mellom to mennesker. Jeg hadde ikke fortalt dette dersom min partner hadde spurt, og hadde nok også reagert negativt på om han gjorde dette.

Jeg unnlater å fortelle detaljer om mitt samliv med andre, og dette er noe av det som er mest privat av disse detaljene og som jeg absoludt ikke ville fortalt.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hadde han spurt , hadde han fått svar. I vårt forhold er det ikke noe som er tabu å snakke om , og jeg vet mye om hans tidligere sexuell erfaringer også ;)

Skrevet

Det er ikke bare mitt sex-liv jeg utleverer så lenge det involverer en annen person, og jeg ville aldri i verden ha utlevert en annen person på den måten.

Jeg snakker aldri om andres sex-liv med andre enn personen det angår.

Du kunne godt ha spurt, men du hadde ikke fått svar uansett om formålet var å bli mer tent.

Gjest Kvinne 32
Skrevet

Jeg pleier å spørre mine kjærester hvor trange ex'ene deres var, så ser ikke noe galt i å svare på hans spørsmål om hvor store min partnere har vært - og hvordan vi hadde det sekuelt (likte/ikke likte).

Tvert i mot, dette er bra for dialog og forståelse om ens sexliv!

Skrevet
Hadde han spurt , hadde han fått svar. I vårt forhold er det ikke noe som er tabu å snakke om , og jeg vet mye om hans tidligere sexuell erfaringer også ;)

Ikke noe i VÅRT forhold er tabu å snakke om heller, men poenget er jo at denne infoen ikke gjelder vårt forhold men forholdet til en annen Ut av respekt for eksene vil jeg ikke legge frem slik informasjon, da dette er privat.

Skrevet

Jeg betrakter å svare på slike spørsmål som utlevering av andre. Det som er betrodd noen i fortrolighet bør ikke formidles videre. Det er en illojalitet som jeg mener er uakseptabel.

Jeg antar at disse eksene det evt. ville være snakk om, ikke ville ha likt noe særlig å bli utlevert til uvedkommende. Jeg mener dette er et spørsmål om holdninger.

Skrevet

Jeg synes det er frekt å spørre om dama di si seksuelle fortid. Den tilhører ikke deg! Uansett hvor pirrende det er å høre på. Hadde partneren min spurt meg, hadde jeg holdt munnen godt igjen om sånne ting.

Også fordi en dag en av oss er i dårlig humør og ting går litt skeis, kan man komme i skade for å bruke det mot hverandre.

Les Cupido heller...

Skrevet

Jeg hadde gladelig svart på alle slikt spørsmål! Ikke noe å skjule...det er jo ikke ex'enes feil at vi snakker om dem!

Det spiller da ingen rolle, det er ingen som snakker videre om slikt likevel, samme hvor skeis det måtte gå. :skravle:

Skrevet

jeg synes strengt tatt det er en privatsak mellom to tidligere elskere... hadde likt det dårlig om nye damer spør mine ekser hvordan jeg var i senga, og sånn...

men typen min har forlangt vanvittig mange detaljer, og de har han fått. så får han heller slite litt med at han ikke likte alle svarene, og at han nå angrer som en gris på at han spurte.

Skrevet
Jeg synes ikke det er noen vits i å snakke om det. For det første er det en privatsak mellom tidligere partnere og meg, for det andre er størrelse underordnet.

Har faktisk fått dette spørsmålet av begge de jeg har hatt sex med siden den første, og jeg har ikke svart noen av dem.

Skrevet
Det spiller da ingen rolle, det er ingen som snakker videre om slikt likevel, samme hvor skeis det måtte gå. :skravle:

Om du snakker videre om det hvorfor skulle ikke kjæresten din også gjøre det?

Skrevet

Den type spørsmål har jeg heldigvis aldri fått.

Jeg ville heller aldri ha svart på de. Ei heller hvem jeg gjorde hva med og hvor mange jeg har hatt sex med.

Tror det er veldig ødeleggende å få vite.

Min eks hadde ikke av de største, hvilket han påpekte. Jeg kommentere aldri at faren til ungene mine hadde større. Sexen var uansett anderledes og god.

Nå er jeg en kvinne som ikke så lett får orgasme ved samleie. Tror du jeg følte meg ok da eksen sa at han ekskone hadde gjerne fått både to og tre orgasmer uten slit. Allikevel så syntes han sexen med meg var mye bedre fordi jeg turde mer og ga mer.

Skrevet

Mange som snakker om utlevering her. Ikke alltid det er nødvendig da. Jeg kjenner ikke identiteten til mer enn ett par av de dama mi har hatt sex med. Er jo fortsatt 10-12 stk som jeg ikke aner hvem er. Derfor mener jeg det nødvendigvis ikke blir utlevering av "konfidensiell" informasjon. Om hun hadde sagt at han hun pulte på Roskilde i 1996 hadde den største hun har opplevd, er det ikke så mange som kan føle seg støtt synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...