Mirabella83 Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Jeg var nettopp i en god vennindes bryllup og fikk plukket opp noen tips til hvordan man bør gjøre det og ikke i et bryllup. Kirkrtrappa: --SMIIIL. Hele tiden!!! Folk tar bilde absolutt hele tiden. --Ikke snakk så mye, da får man rare uttrykk på enkelte bilder. --Hvis man har med brudepiker og -svenner: forklar de at de skal se frammover og (helst smile de også), og ikke stå med ryggen til fotografene og se på brudeparet... Kakekutting: --Ta dere goood tid. Mange som vil ta bilder. EVT (og kanskje like lurt) begrens antall fotografer. Når mange tar bilder innendørs, brukes blitz. De lager skarpe skygger og mange bilder blir dårlige pga andres blitz. --SMIIIL På festen: --Mingle!! Ikke bli sittende hos ei god venninde hele kvelden. Snakk med alle! Alle vil ha en bit av deg denne dagen. Noen andre som har slike råd å komme med for oss vordende bruder??
evilla Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Jeg var i et bryllup der bruden holdt buketten altfor høyt oppe. Sånn at på bildene så det helt feil ut... *alt en skal tenke på*
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Mitt tips er vel av en helt annen karakter: kos deg!! denne dagen får du ikke igjen så nyt den til det fulle.... om noen bilder blir rare så er det greit det også, finnes helt sikkert mange bilder som blir bra også... Har man det bra og ser avslappet og fornøyd ut blir bildene desto bedre.... funket fint i mitt bryllup i alle fall.. noen komiske bilder men også mye fine, ganske enkelt fordi vi koste oss og så fantastisk lykkelige ut.... Men skulle det være noe så kan man jo huske på pudder både til seg selv og brudgommen. Svigerinnen min er frisør og ordnet alt av hår og sminke den dagen, hun hadde med seg pudder som hadde på oss med jevne mellomrom.... Kan se teit ut dersom bruden er sminket og fin og brudgommen ser ut som en glinsende kokt hummer ved sidene av. Hun kom dessuten med et fint tips: husk ørene, ikke noe som ser så rart ut som et pent sminket ansikt med to røde ører som stikker ut på sidene.... Men la noen andre få ansvaret med å passe på dette slik at dere kan slappe av og kose dere!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå