Gå til innhold

Hvem skal ut?  

1. 1. Hvem skal ut?

• Halvor
      10
    • Henrik
      9
    • Pia
      8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

hvorfor stemme ut menensker som egentlig gir oss god underholdning, jeg mener vi sitter jo å ser på dette programmet pga forelskningenen kranglenene og intrigene! det er det som skaper serien! hvorfor da stemme ut de som er med på å lage dette? jeg vil stemme ut pia.pia fordi hun er den stille av dem alle hun lager ikke noe styr! tenk dere pia alene i huset til slutt... kjedelig tv! henrik står på sine meninger... hjelper alle i godt og vondt, ofte i intriger! halvor og henriette..trenger jeg å si noe mer??

Skrevet

God underholdning??? Hallooo?? :o Når ble BB god underholding?? Det kan jo knappe kalles underholdning jo.

Nei, god underholdning er lørdagskveld med Tore på sporet og Dan Børge Akerø rullende på skjermen det :wink:

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Enig med deg, Thea. Savner tore på sporet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vil ikke ha noen utav huset jeg. Kunne jeg fått bestemme, så kunne de være der alle 10 helt til slutt......

Syntest egentlig det blir litt kjedlig i slutten, for folk stemmer jo alltid de "bad ones" først.

Big brother lager roller til de helt fra starten av.

Filmer Henrik når han BARe krangler, filmer Henriette BARe når Halvor er med henne. Filmer Pia BARe når hun klager over maten og er litt dorsk.

Nå etter Therese skjelte ut Halvor i skrifterommet, ja da kommer alle til å stemme ut han også...

Fordi de hører at Therese syntest Halvor er en liten dritt.

Folk vil ha intriger, hvorfor stemme ut de "teite" da?

Men jeg må jo komme med en komentar til: O.k, Pia kan gå ut denne gangen, MEN det er bare fordi de andre er litt kule! :-) Alle vil jo se om henriette tar Halvor til slutt.......... tror de kommer til å beinflørte i noen uker til..

Neste gang kan Anita gå ut.. Og Ronny etterderigjen..

Så skulle det være ganske greit ;)

Jeg sier bare: Heia Morten! ;)

-Sumpa

Skrevet

Hallooooooo?? Hvem er det som hører på Therese da?? Den lille wanna-be-bad-girl- tuppa der sitter jo bare på skrifterommet og syter og klager over alt og alle hele tiden.

Sitter å rakker ned på andres intelligens når hun knapt vet hva det er selv :forvirra:

Hvem er det egentlig som tvinger den jenta til å være der inne? Skjønner hun ikke at dette faktisk er frivillig?

Skrevet
God underholdning??? Hallooo??  :o  Når ble BB god underholding?? Det kan jo knappe kalles underholdning jo.

*nikke ivrig*

De menneske som sitter i det BB-huset burde ikke vært der i det hele tatt. De er kjedelige, finner aldri på noe.

Og med disse Reality-seriene - en gang er nok, flere blir for mye. Det er bare "gøy" én gang, ikke flere.

Skrevet

Jeg ser da ikke på BB, så du har glemt et alternativ i avstemningen din. ;)

Skrevet

sorry.. glemte det helt. :ler:

Skrevet

Har nesten ikke sett BB denne gangen, fordi jeg syntes personene som er med denne gangen er UTROLIG lite interessante. Så jeg gidder ikke kaste bort tiden min med å irritere meg over lav intelligens, dårlige sjekkemetoder ( kan den typen aldri slutte?? ), wannabe's , moralske voktere og dårlig underholdningsverdi.

Men jeg ønsker Halvor eller Henrik skal ut.. Begge to irriterer meg på hver sin måte.

Mye morsommere i fjor, å se på hu som vant.. Hun var så morsom og rar at.... :ler:

Skrevet

Mye morsommere i fjor, å se på hu som vant.. Hun var så morsom og rar at.... :ler:

Tror jeg er den eneste i Norge som ikke hadde helt sansen jeg.. :hoho: Merkelig dame ja

Skrevet

Jeg stemte på Pia, men skulle helst hatt ut Therese. Syns hun syter for mye hvis hun ikke er i begivenhetenes sentrum.

Også vil jeg ha ut Anita. Er så lei av tjatra hennes. Ho kan jo diskutere den samme tingen i evigheter.

Gjest indiangranny
Skrevet

Jeg kommer til å stemme ut Halvor fordi han er lite voksen tar ikke ansvar for handlingene sine.Henrik var falsk i dag slarvet dritt om Anita trodde ikke at en så voksen mann kunne være det en kaller for Kjæring

hilsen

Skrevet

Halvor må ut! Han er fææææl.

Gjest Duchess
Skrevet

Nå syns jeg det er på høy tid at Pia drar seg til hel### ut derfra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...