Gjest Gjest_gjesteline_* Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Er kanskje et litt dumt spm dette her, men lurer sånn så tenkte jeg kunne poste det her. Når er det vanlig å begynne å få grått hår, vet det varierer men sånn ca?
Angelheart Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 (endret) Det varierer veldig, men for min del - altfor tidlig! De første grå kom rett etter at jeg hadde fått barn, da jeg var 31 år. Nå må det sies at jeg har helt mørkt hår og de grå hårene synes derfor veldig godt. Gubben er lys og påstår han ikke har noen grå hår i det hele tatt (han er 36), men jeg har funnet de, jeg! Endret 17. august 2007 av Angelheart
Xtra_lilje Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 det varierer veldig.....vet om folk som går livet gjennom uten et eneste ett - mens andre; som meg og min familie, får grått hår veldig tidlig! genetikk... jeg fikk mine første grå hår i slutten av tenårene, min søster i begynnelsen av tjueårene.
Gjest Gjest_gjesteline_* Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Oi det var tidlig ja xtra_lilje. Dere som får grått hår veldig tidlig, farger dere det eller lar dere det bare komme? Minn mann har rødt hår, vil det vise på han når han får det? er bare litt nyskjerrig
Xtra_lilje Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Jeg farger det i en naturlig brun-farge. alle jeg kjenner vet jeg har grått hår, men jeg føler meg for ung (32) til å se ut som en bestemor..når jeg har grå ettervekst føler jeg meg skikkelig usj, men så for de små grå er dekket til, føler jeg meg fin igjen Tror nok fargen en har naturlig avgjør hvor synlig det er - min søster har mye lysere hår enn meg, og henne synes det ikke så lett på. jeg er naturlig veldig mørk, og det skal ikke mye til før det er godt synlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå