Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Hei. Jeg har funnet så mye jeg har lyst på, og har følgende spm: 1. Sender de til Norge? 2. Betaler man med VISA? 3. Er dere fornøyde med net-a-porter?
royaltrux Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Jeg kjøpte nesten en See by Chloe topp, men frakt kostnadene var absolutt sykt, tror det var mer enn selve toppen.
Unika Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 (endret) Har handlet veske derfra, når du registrerer deg og legger ting i handlekurven ser du hva du må betale i frakt og toll. Jeg sparte penger på å kjøpe veske der fremfor i Norge,så vil ikke si at frakt og toll plaget meg noe særlig.. Du betaler med visa ja, eller andre kort du måtte ha. Er MEGET fornøyd med Netaporter, de er suverene på kundebehandling og jeg hadde varen innen 3 dager. Endret 21. august 2007 av Unika
Gjest Elastica Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Har handlet flere ting på net-a-porter - mitt yndlingsnettsted. Blant annet flere plagg på salg som var noen grisebra kupp. Kjole fra dvf til halv pris, blant annet. God service, kjapt levert og den lekre innpakningen gjør meg helt andektig. Net-a-porter har bragt nettshopping til nye høyder for meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå