-Alvildebrud- Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Kan jeg gjøre dette hos hvilken som helst skredder? Jeg bor nemlig laaangt unna innkjøpssted, og kan derfor ikke få hjelp av "min" brudesalong. Kan en annen salong hjelpe meg, kan de fungere som skreddere om man ber om deres hjelp? Eller er det kun forbeholdt de som har kjøpt kjolen sin der.... (jeg har kjøpt sko i en salong da ..) Jeg har ikke prøvd kjolen siden januar, og tror jeg har gått ned de vanlige stresskiloene. Hvordan ordnet dere tilpassningen?
Mrs B Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Jeg fikk min tilpasset i en systue. Gikk kjempefint det, var flink ho sydama Noen salonger tar imot slike oppdrag og andre ikke, så du må nesten bare høre med de!
~Minni~ Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Noen som har fått sydd inn en kjole i Oslo-området og har et sted å anbefale? (Evt noen steder man bør styre unna...)
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Vet ikke om du får gjort dette i en annen salong, leste en artikkel der man advarte mot å kjøpe kjoler i utlandet siden mange norske salonge nektet å ta på seg endringene av disse... men bør jo være mulig å få en skredder/ systue til å gjøre dette da, med mindre kjolen er veldig komplisert....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå