Gå til innhold

Håndverkerens lommer? (Om klesvask)


Gjest Lea

Anbefalte innlegg

Hva med et dynetrekk som du har sydd glidelås eller borrelås på???????????????????????????

Der bør vel buksa hans få plass!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror kanskje at 40x30 cm er litt lite også (sparkjøp).

Dynetrekk ja.. men blir buksa skikkelig ren inni et slikt trekk da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt/har noe av det samme problemet...men nå har min kjære fått bukser med lommer til å ta av :D

Vet ikke hvor de er kjøpt med de er fra Snickers...både blå og sorte...(her vi bor har jeg sett dette merket på Byggmakker...men ikke samme buksene - kanskje de må bestilles??)

....kan desverre ikke hjelpe med vaskepose...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

[quote="Fredagsbarn

Dersom min samboer ødelegger vaskemaskina, ja da må vi ha en ny. Om det er HAN som ødelagte den, så er det uansett VI som lider av det i ettertid, økonomisk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Revetispa: Det er mulig HAN opplever det annerledes (fordi HAN får mer dårlig samvittighet for at vi må låne penger av våre foreldre, og at vi ikke kan engang vurdere sommerferie, og ikke engang besøke våre foreldre til sommeren, fordi vi må jobbe alt vi bare kan) men JEG lider uansett like mye om det er han eller jeg som har ødelagt noe, så jeg foretrekker nå heller å unngå å ødelegge ting jeg. Selv om det betyr mer ansvar for meg...

Nå har ikke min samboer en jobb med sånne bukser med sånne lommer med sånne ting i dag, men småpjask i lommene er der nå uansett. Han er NESTEN flink til å tømme lommer... Heldigvis er det somregel papir som er i lommene når vi vasker klær. Innebærer at en og annen maskin må vaskes en gang til da, pga minimale små papirbiter overalt på klærne, men maskina overlever, heldigvis... :)

Jaja, sånn er livet.... Ville vurdert en eller annen vaskepose jeg også ja, kan jo prøve et dynetrekk. Blir det ikke rent, ville jeg vudrdet myggnetting. (tyll trur jeg rivner altfor lett...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forøvrig har jeg en sånn "blåbukse" selv. De er superdupre når man skal gå rundt å være tøff og se ut som man gjør noe :ler: .

Hmm... en sånn bukse må jeg ha... da får jeg sikkert bedre samvittighet :ler:

Må nok ha en ny selv også, etter at jeg satt på kne i en bøtte med sement. Buksa kan jo ikke brettes sammen lenger :o

På Toysrus har dem sånn modell leire som ikke stivner :blunke:

Prøv det neste gang du skal leke med gjørme du, sement ække noe for oss som liker å leke i søle nemlig

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om et passende stoff, husker bare ikke hva det heter..... :oops:

Men jeg har kjøpt det på Hansen og Dysvik ca 50 kr for meteren. Det ligner på myggnetting. Tror faktisk mange bruker det i vindu for å hindre innsyn og mygg - ihvertfalll gjør svigermor det. Selv bruker jeg det til toving. Men ihvertfall er det slitesterk og rakner ikke.

Jeg vet ikke om det var noe til hjelp....men det er ihvertfall fint stoff til å sy vaskepose av.

Forøvrig så har jeg samme problem med min sambo. Verktøu, skruer, mutrer og ørepropper.... det er tingen det :hoho: Men han må tømme lommene selv.( jeg er en smule sta der) Hender det dukker opp ting og tang i maskina, men det har heldigvis gått bra hittil... og litt til :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tipset!

Skal dra til H&D og titte jeg.

Forøvrig hjelper det lite om sambo tømmer lommene selv..

Han slurver garantert mer enn meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...