Gjest lurer ltt Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Hvordan kan man finne dette? Må personen väre på logget eller ligger disse lagret på msn? Hilsen fra datageniet som
Rosalie Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Man må velge å lagre samtalene sine, da. Jeg lagrer ikke chattene mine. Aner ikke hvor de lagres, men vil anta at man må være logget på for å få tak i de..? :klø:
Xtra_lilje Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Når en bruker MSN kan en velge om en vil logge samtalen eller ikke. Filer fra samtalene lagres på harddisken, og kan leses av hvem som helst som får logget se på pcn. Default er å lagre under Mine dokumenter/Mottatte filer, men det kan man endre under Personlinge innstillinger.
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Når du står pålogget MSN går du inn på verktøy og velger alternativer. Her velger du meldinger i menyen til venstre. Her kan du velge å hake av: Logg mine samtaler automatisk Under står det: Lagre samtalene mine i denne mappen: Her er det forhåndsvalgt: C\Dokuments and Settings\"bruker"\mine dokumenter\mine motatte filer\"msn navnet ditt"\logg Dette kan endres om ønskelig
Gjest tråstarter Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Aha.. Takk så mye! Har aldri tenkt over dette för, fikk et plutselig anfall av paranoia. Selv om jeg bare chatter med bror Er det vanlig at dette lagres? Kan ikke huske at jeg bedt om å lagre dette noen gang..
Xtra_lilje Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 du blir vel bare spurt første gang du bruker MSN, så blir valget ditt default. og kommer an på hvilken versjon du bruker - er bare de nyeste versjonene som støtter dette.
caso Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 Hvis du logger på din egen bruker i windows, så får kun admin gå inn i den mappen loggene lagres ved default.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå