Gå til innhold

Misfornøyd etter frisørbesøk...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Milla_*
Skrevet

Var hos frisøren denne uka, og klippet og stripet håret. Problemet er bare det at jeg syns jeg ser litt skamklipt ut med kort "lugg" midt på hodet som ikke hører hjemme noe sted. Vet ikke helt hvorfor hun har klipt det kort plutselig der. Stripene er veldig ugjevne; Lyse ved røttene, og oransjeaktig nedover. Stripene sitter ganske vilkårlig plassert også, masse på høyre side, og nesten ingenting på venstre....

Angrer skikkelig på klippen, da håret mitt var fint bølgete og langt... Sa jo bare at hun skulle stusse og klippe opp... Gjorde hun det kort midt oppå med vilje tro?

Kan jeg gå tilbake og klage? Hvilke rettigheter har jeg tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en venninne som var misfornøyd med sin klipp/striper. Hun gikk og klagde, og frisøren prøvde å fikse på det (gratis), og det ble i alle fall bedre enn det var. Hadde jeg vært skikkelig misfornøyd hadde jeg også klaget...

Skrevet (endret)

Her står det litt om det:

http://forbrukerportalen.no/Artikler/forbr...4/1076323827.17

Det kan nok være vanskelig å hevde at du har konkrete rettigheter her, men frisøren bør absolutt i servicens navn rette opp frisyren så langt det lar seg gjøre.

Ujevne striper er jo helt klart en feil frisøren har gjort, så det regner jeg med de retter opp for deg.

Gå og snakk med dem du! Så fort som mulig :)

Endret av Maddemor
Gjest Gjest_Milla_*
Skrevet

Jeg skal gå dit i dag og vise det... Håper de gjør noe med det. Har ikke råd til å gå til en annen frisør.

Men det verste var at frisøren mente det var min skyld at blekingen tok så bra siden jag hadde farget hjemme for en stund siden. Men syns hun kunne sagt det før hun stripet det da! Hadde jeg visst det ville jeg jo ikke valgt striper.

Den forrige frisøren min har aldri sagt noe om det, og der fikke jeg bra resultat uansett.

Syns uansett ikke denne sveisen er verdt 1200 når det ser ut som jeg har gjort det selv :gråte:

Gjest Gjest_Milla_*
Skrevet

Jeg mente at blekingen ikke tok så bra i resten av håret... Bare øverst ved røttene. :tristbla:

Skrevet

Ville bare ønske deg lykke til! De fleste frisører sier jo at du kan komme tilbake dersom du ikke er fornøyd :)

Gjest Gjest_Milla_*
Skrevet
Ville bare ønske deg lykke til! De fleste frisører sier jo at du kan komme tilbake dersom du ikke er fornøyd :)

Tusen takk :):)

Håper det går bra... :hår:

Skrevet
Men det verste var at frisøren mente det var min skyld at blekingen tok så bra siden jag hadde farget hjemme for en stund siden. Men syns hun kunne sagt det før hun stripet det da! Hadde jeg visst det ville jeg jo ikke valgt striper.

hmm...det er jo hun som er frisør og har peiling, så det skulle jo være hennes ansvar å opplyse om. Hvordan skulle du vite det liksom??? herregud ;) Gå tilbake du. Hadde et uhell selv ifjor sommer, og jeg var der 6 ganger og de prøvde virkelig å rette opp i det..gratis. Men desverre endte jeg korthåra ;) Jeg skulle bedt om penga tilbake, det har jeg lært nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...