Gjest Gjest Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Jeg har laget min egen personlige vri på gulrotkaken jeg baker. Jeg har brukt litt Ajax sitronvaskemiddel i glasuren og kaken lukter fantastisk,men er dette farlig og servere? Jeg brukte kun en teskje for aromaens skyld siden dette vaskemiddelet lukter så godt. Jeg tør allikevel ikke å prøvesmake kaka før jeg vet at den er trygg å spise.
Gjest silkesvarten Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Jeg har laget min egen personlige vri på gulrotkaken jeg baker. Jeg har brukt litt Ajax sitronvaskemiddel i glasuren og kaken lukter fantastisk,men er dette farlig og servere? Jeg brukte kun en teskje for aromaens skyld siden dette vaskemiddelet lukter så godt. Jeg tør allikevel ikke å prøvesmake kaka før jeg vet at den er trygg å spise. dette må være tull....? jeg håper virkleig ikke du severer den kaken til noen.... du får sette deg ned å spise den opp selv,....hehe
razmatazz Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 :ler: når man baker kl. 04 om natten kan det jo fort hende at man blir litt eksperimentell...
Gjest Gjest_Trådstarteren_* Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Hvordan smakte kaka? Den smakte intenst av sitron.
mysan Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 Den smakte intenst av sitron. Neppe. Såpe smaker såpe. Duft og smak er ikke samme sak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå