Rosalie Skrevet 17. juli 2010 #21 Skrevet 17. juli 2010 Leid Ekebergrestauranten på nyttårsaften, samt et hotell hvor alle gjestene kunne bo. Og betalt transport mellom Ekebergrestauranten og hotellet når folk ville hjem. Sen lunsj på Frognerseteren dagen etter, med kanefart og greier.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juli 2010 #22 Skrevet 18. juli 2010 Flydd alle gjestene til Buenos Aires og giftet oss i parken i Palermo.
sofie777 Skrevet 18. juli 2010 #23 Skrevet 18. juli 2010 Jeg har ingen "mann" enda, men drømmer om den store dagen (selvfølgelig), så litt planlegging her og der blir det da. Hadde jeg hatt ubegrenset budsjett (eller ganske ubegrenset ihvertfall), så hadde jeg prøvd å finne ut hvem som eier en øy jeg kjører forbi daglig med bussen. Øyen er helt flat i midten med litt skog langs kanten og et par små tømmerhus som jeg innbiller meg inneholder toaletter (men med et sånt budsjett kan dette flyttes dit om nødvendig). Siden det ikke er en bro til øyen, vil jeg leie en midlertidig bro fra militæret for helgen (regner med at det er mulig...). Så vil jeg sette opp flere partytelt på øyen, en for kjøkken og catering og en for selve selskapet, og eventuelt et mindre telt for barn med medbrakt DVD-tv og andre aktiviteter. Vi er ikke i et miljø der det danses veldig, men hadde leid inn en god fyr til å spille til taffel. Har mange andre idéer også, men dette er en av de som koster mest penger.
Gjest Pippelipp Skrevet 19. juli 2010 #24 Skrevet 19. juli 2010 Jeg ville ha betalt reise og opphold for alle som kom, og kjøpt bunader til alle som ikke hadde, men som gjerne ville ha hatt og så ville jeg ha kjøpt brudekrone i stedet for å leie. Det er noe ordentlig staselig å la gå i arv. Ja, jeg ville ha kjøpt fullt servise fra Potteriet. Ellers ville jeg ikke ha endret noe av det vi gjorde og spiste. Vi hadde et fantastisk tre-dagers bryllup! Forresten, jeg ville ha leid folk til å hjelpe meg med all organiseringen og hentingen og bringingen på forhånd. Det var så hektisk og de siste dagene før bryllupet var alle mann i arbeid fra tidlig til sent og dette arbeidet skulle jeg gjerne hatt litt avlastning på så vi hadde hatt litt mer tid til hverandre og ikke var så slitne på slutten.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juli 2010 #25 Skrevet 22. juli 2010 Las Vegas, baby! Kort bryllup, god middag også fest på den feteste suiten som finnes =)
Meadow Skrevet 22. juli 2010 #26 Skrevet 22. juli 2010 Leid et vinslott i Frankrike eller Italia, spandert tur og alt på alle venner og kjente som ville være med, hatt et superromantisk bryllup utendørs og fråtset i god mat og drikke i en ukes tid
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå