Gjest Olava Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Sønnen fikk en minimal flekk av tpmatpurè på sin nye, hvite (dyre), skjorte. La den straks i Biotex og vasket den senere på 40 grader, men flekken forsvant ikke. Finnes det et godt råd???
Gjest Gjest_Vilja_* Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Hell "Domestos uten klor" på flekken, la det virke litt. ca 5 minutt. Vask som vanlig i maskinen etterpå!
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 zalo! ta på litt zalo på flekken, la det virke noen min før du slenger det i maskina. tar det meste!
Amanlis Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Dersom du prøver alle tipsene over her og ingenting fjerner flekken, kan du prøve litt klor på flekken. Jeg sølte tacokjøtt på ei hvit bukse en gang, prøvde det meste. Tenkte at buksa er ødelagt, så jeg litt klor på flekken, og det forsvant.
brumma* Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Jeg bruker Vanish, den rosa boksen med pulver (synes den funker bedre enn sprayen på de vanskeligste flekkene). Legg skjorta i bløt med ca en måleskje Vanish, og "stol på rosa".
Gjest Olava Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 Tusen takk, alle sammen. Da har jeg mange muligheter. Hurra!!!
Gjest Minimi Skrevet 21. august 2007 #8 Skrevet 21. august 2007 Total Clean og Bio Guard (sprayflasker) er veldig effektive. Har prøvd begge. Brukte Total Clean på kulepenn på hvit skjorte, spraya på lå over natta og ikke noe å se etter pennstreken. Spraya også på en flekk med tomatsaus og borte blei flekken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå